Hellup darmkrampjes !

Onze zoon heeft ook veel last gehad van krampjes. Hebben hem, voordat hij de fles kreeg, een flesje met 20cc afgekoelde venkelthee gegeven. Dit hielp aardig. Ook zijn we overgestapt naar Omneo. Vaak lag hij met zijn buik op onze arm, billetjes naar boven, gezichtje naar beneden, zodat er meer druk tegen zijn buikje kwam. Maar echt, het gaat over. Na 4 maanden was het zo ver.

Hoi,

Ook wij hebben te maken gehad met de bekende krampjes. Heel lang gaven we alleen maar cinababy, maar echt helpen vond ik dit niet. Toen ben ik venkeldruppels gaan gebruiken en onze kleine meid kreeg echt minder krampjes. Dus een echte aanrader! Te koop bij de etos en wie weet helpt het bij jullie ook zo goed. Gewoon een weekje proberen, want wie weet...
Succes,

Hoi!
Mijn zoontje van nu ruim 3 maanden heeft het ook zo erg gehad. Hier misschien een paar tips:

1. (Gekookte) Bar-le-duc bronwater gebruiken
2. Lang over de fles doen m.b.v. Dodie 1-2-3 speen, min. 20 minuten
3. Per fles 10 cc extra water
4. Als het kan zo lang mogelijke tijd tussen de voedingen, liefst langer dan 3 uur.
5. Zelf ben ik al vrij snel overgestapt naar 5 voedingen, maar Koen sliep ook al na     4 weken door, dus dat kon vrij makkelijk hier. Toen kwam er 4 uur tussen de           voedingen, wat weer gunstig tegen de krampjes is.
6. Vaste tijden voor voedingen, 7-11-15-19-23 bijvoorbeeld.

Misschien heb je d'r iets aan., Succes! Gr. Ptra
Zielig he, oh ik vond het ook altijd zo erg. Het is nu wel weg, alleen heel soms heeft ie d'r nog wel eens last van.

Oja, als hij erge last had legde ik wel verwarmde doek op zijn buikje. Of ik deed hem in badje, dat hielp, lekker warm!

Hoi, lastig hoor en heel herkenbaar. Experimenter niet teveel met verschillende voedingen, dit kan op zich ook krampjes opleveren . Een (schrale) troost: bij mijn kinderen was het rond de 3 maanden ineens helemaal over. Hoera! Sterkte ermee!

Terug
Bovenaan