HELLUP Feline huilt weer de hele tijd en al weken bijna elke nacht wakker.

A

Anoniem

Guest
Tjonge jonge, we weten het hier niet meer.
Wat zou er aan de hand kunnen zijn? We worden een beetje gek van het gehuil van Feline. En ze is al weken zowat elke nacht wakker.
En als we haar pakken is er niets aan de hand. Worden we nou voor de gek gehouden en wil ze aandacht of zou het iets anders zijn?

groetjes Maris

hey mariska,

Wat zullen jij en je man aan het eind van jullie latijn zijn zeg! Op deze leeftijd zou je toch denken dat ze dat echt gehad moet hebben he?
Ilona had dat laatst ook een hele tijd, maar zij had het 's avonds als ik haar in bed legde. Een half uur later werd ze wakker en tobten we aan tot een uur of 21.30, maar dat is iets anders als 's nachts..... Wat wij hebben gedaan is haar wel uit haar bedje halen, maar op haar kamer blijven en rondlopen, niets zeggen, gewoon wat neurieen. Raar maar waar, bij ons meiske hielp het.

Maar als je je zorgen maakt, kun je toch altijd even contact opnemen met het CB en desnoods je HA? Ik was toen de kinderen wat kleiner waren een echte muts hoor, minste geringste hing ik in paniek aan de telefoon 'hij heeft koorts', 'hij hoest', 'hij eet niet', 'hij spuugt zoveel'. En steeds werd ik weer vriendelijk te woord gestaan!

Succes ermee hoor meid!

lfs miranda

ps. het was voor ons enigszins herkenbaar, want haar grote broer had dat ook op precies dezelfde leeftijd!

Hey Maris,

Wat ontzettend vervelend zeg. Je kunt er zo ontzettend moe van worden he. Ik weet niet of ze op het moment nieuwe tanden krijgt? Verder heb ik niet veel tips maar wil je wel heel erg veel sterkte wensen

groetjes Linda

Kiesjes zie ik niet doorkomen en verder hebben we vandaag juist een hele goede dag gehad met regelmaat...

Ze is nu stil na 5 KWARTIER!!! huilen. In die tijd is mijn man 1 keer naar haar geweest en ik geen een keer.
Dus ze is van moeheid van het huilen in slaap gevallen.....

Heel hard hoor, maar we hebben hier geen puf meer. Morgen ga ik echt het CB bellen op mijn werk. Want dit houden we niet lang meer vol. In het weekend geen puf meer om dingen te doen.

groetjes Maris

hoi hoi

heb je al geprobeert om een nachtlampje aan te doen??
want dromen is rond deze leeftijd heel erg zeggen ze
misschien dat ze het dan fijn vind als ze een lichtje op de kamer heeft
niet zo vel gewoon eentje die je in het stopcontact steekt en gelijk licht geeft ofzo
of het lampje aan doen van de babyfoon?? als die erop zit

anders heb ik helaas ook geen ideeën meer , sorry

succes groetjes moekje

Hoi Moekje,

Het licht op de gang laten we tegenwoordig al branden. En een babyfoon hebben we niet. Ze laat zich wel horen, zelf 3 huizen verder horen ze het denk wel....

groetjes Maris

hoi hoi

ja bedoelde eigenlijk het lichtje op de babyfoon
bij ons zit er namelijk een anchtlampje op hihihi
ja dat zal best ja dat ze haar aan het eind van de straat nog horen
misschien toch een lampje op haar kamer of een muziekje/speeldoosje aan??

succes groetjes moekje

Ja misschien koop ik toch maar zo'n klein nachtlampje. Op een gegeven moment weet jet het niet meer he....

groetjs Maris

Terug
Bovenaan