Hellup, hij wil niet op zijn buik ...

hi

Bedankt voor jullie reacties. Goed om te lezen dat Seth geen uitzondering is...
Dat vliegen klinkt als een goed idee. Dat ga ik eens proberen!

Groetjes Femke

Hai,

Die kleine van mij vertikte het ook om op ze buik te liggen, maar sinds 3 weken vind hij het heerlijk.Wat ik heb gedaan bij mij kleine (3,5 maand), is hem op ze buik leggen, en met mijn hoofd op oog hoogte naast hem gaan liggen, en tegen hem praten. Tegelijkertijd ze fopspeen in ze mond. Zo kon hij naar  mij kijken, en vond hij het minder eng, en met de fopspeen kon ik hem  afleiden, en  werd hij er rustig  van.

Groetjes,
Sharon

Hoi. Ja,we kunnen ze nog steeds niet dwingen die kleine rakkers,haha.
Als je hem tegen je borst aanlegt en dan zelf onderuit gezakt gaan liggen ligt hij ook op zijn buik misschien dat hij dat wel leuk vind omdat hij dan naar jou kan kijken,dan moet hij wel eerst zijn hoofdje optillen anders ziet hij jou natuurlijk niet. Verder zou ik me niet te druk maken,het komt vanzelf hoor!! Misschien als hij dadelijk om gaat rollen dat hij voort graag op zijn buik ligt. Succes!
Groetjes Mikkie.

Hoi,hoi,

Evi heeft er ook echt een hekel aan om op haar buik te liggen, ze  raakt er gewoon gefrustreerd van. Ik maak er net als Kari gewoon een spelletje van. Eerst leg ik haar op haar zij, dat vindt ze wel leuk, dan draai ik haar door. En als ze rood aan loopt van boosheid hihihi draai ik haar snel weer terug en maak gekke geluidjes en moet ze vaak toch wel lachen.

groetjes Sonja & Evi

Terug
Bovenaan