HELLUP ik wordt GEK! Philandteds achter of naast elkaar of toch Easywalker???

Hoi Inge,

Inderdaad een dilemma. Onze jongste zal bijna 21 maanden zijn als onze kabouter word geboren en hij vind het nog heerlijk om in de buggy te zitten. Ik heb dus ook wel even zitten dubben, maar nu zag ik laatst iemand die een los zitje heeft gekocht die je aan je gewone kinderwagen vast kunt maken. Dit lijkt mij wel erg handig. Vooral omdat onze huidige kinderwagen heerlijk rijdt (maxi cosi driewieler).
Ik ga binnenkort eens even op jacht naar zo'n stoeltje.

Hoi Ing,
Ik zou zeker kiezen voor een duowagen naast elkaar. De twee zitjes achter elkaar lijkt mee veel te benauwd voor het achterste kindje, in de duowagen kunnen beide kindjes goed rondkijken. Deze wagens zullen ingeklapt wel meer ruimte innemen, weet niet of je een grote kofferruimte hebt in de auto? Zelf heb ik een urban jungle, stoer robuuste kinderwagen met luchtbanden, bevalt me prima. Volgens mij is hier ook een duowagen van.

Gr. Judith

Hai meiden,

Wederom bedankt voor jullie tips weer! Ik vind ze echt heel waardevol! Inmiddels hebben we een meevallertje gehad. Via Phil&Teds zelf hebben we een beursmodel kunnen kopen met 200 euro korting. Deze zijn gebruikt voor demonstraties dus eigenlijk nog nieuw. Omdat we niet weten hoe lang we deze wagen ook echt gaan gebruiken vonden we dit prijzig zat. (499 ipv 699). We hebben de versie naast elkaar genomen omdat we echt willen dat beide kindjes kunnen liggen en zitten als ze willen. Ik ben blij met deze deal!

x ing

Terug
Bovenaan