HELLUP jongensnaam....

Hoi, oke geen voorkeur van beginletter dus..

Nou ehh..
Wat dacht je van Jord,Lard, Jorg, Sibbe, Bart, Roel, Owen, Thijn, Valentijn, Raven,??
Ik noem zo maar weer wat he..
Gr Rina

hoi,
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik kom hier niet zo vaak, kijk meestal.
Ik heb zelf een zoon van 15 maanden. mijn zoon heeft een friese naam, had je het ook over in een ander onderwerp dat dat ook mocht.
hij heet Djurre.
Misschien heb je er wat aan .

Groetjes Marianne.(Djurre's mama 06-08-2007)

Ik ben er helemaal uit dus je man en jij hoeven er verder niet meer over na te denken

SEM OLIVIER

SEM EN FELINE OLIVIER

klaar toch?

quote: Kezfan reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-11-2008 16:09:45'));

Hoi Mariska,

Super moeilijk inderdaad. Ik vind Max dus echt super. En als er honden zo heten dan zegt dat meer over de hond . Mick vind ik ook erg leuk.

Max
Mick
Ryan (niet nederlands, maar zooooo mooi)
Sander
Bas
Maurits (Maut)
Kian

groetjes Linda

MOOI he Ryan

hihihihihi   groetjes moekje mama van Ryan

Hoi Moekje,

hahaha, ik vind Ryan inderdaad wel echt super gaaf!! We keken ook altijd life of Ryan op MTV, maar vind het ook gewoon echt een stoere naam

groetjes Linda

We hadden Jurre op ons lijstje staan, maar vinden we niet meer zo leuk. En Djurre dus ook niet echt DE naam.
Ryan vind ik wel leuk, ook niet voor ons de naam en daarbij heet mijn neefje Bryan, dus dat lijkt dan erg op elkaar.
Sem is een top10 naam en er heten ook echt veel kindjes in onze omgeving zo.

groetjes Maris

ps Op de een of andere manier vind ik nog steeds Daniël erg mooi?? Jullie?

hai hai,

Daniel vind ik ook erg leuk! haha.. had nog niet eerder gereageerd, maar vind em leuk!
vandaag een kindje van mn werk grote zus geworden van een broertje:Rogier.
Moet nog ff wennen aan deze naam, beetje ouderwets vind ik em.
Weet eigenlijk niet of ze eerder zijn genoemd, maar hier heb je dr nog een paar:

Jules, Mats, Roan, Boaz, Senne, Rafael, Mees, Thom, Julien, Julian, Robin, Sebas en Casper, heel verschillend zijn ze allemaal, hopelijk zit er wat voor je bij, maar moet zeggen dat ik Daniel ook wel origineel vind!

groetjes Saskia.

Raphael/Rafael vind ik wel leuk maar mijn man niet. En Rogier vind ik wel leuk, maar mijn man niet en Rogier Olivier vind ik zo IER haha

Ik denk dat ik bij Daniël blijf als ik geen mooiere naam tegenkom. Hij wordt wel veel gegeven als ik op de Aegon site kijk, maar dat is dan doordat mensen het kind aangeven als Daniël en noemen hem Daan (top 10 naam)

groetjes Maris

ps en meer namen graag hahhaha

Terug
Bovenaan