HELLUP jongensnaam....

Haha, valt niet mee he. Wij zaten ook niet op 1 lijn, maar afgelopen vrijdag kwamen we er ineens spontaan uit! Met een naam waar we niet eerder opgekomen waren. Misschien heb je wat aan deze sites:

www.hoerakaartjes.nl hier staan ook de meest popu namen van dit moment

http://babybytes.nl/namen met betekenis en ook keuze voor nl namen

Succes! Ik ben 5 maart uitgerekend, maar het is toch wel fijn als je uiteindelijk iets dichter bijelkaar zit qua namen!

heel herkenbaar allemaal

wij hebben ons lijstje opgeschoont nadat er in onze omgeving een heleboel potentiele jongensnamen werden geboren.

wij hebben nu Wout Daan en Sven.

ik ben eigenlijk op zoek naar een andere naam met de beginletter D die ook kort en redelijk hollands is. Want Daan komt erg vele voor!

groet

Don
David
Dean
Dennis
Dirk
Dexter
Dolf
Duco
Duke

Even door het namenboek gebladerd hihi

Wij zijn er nog steeds niet uit.... mijn man gaat nu zelf zoeken en dan komt hij met namen en kan ik kijken of hij wat moois heeft uitgezocht.

groetjes Maris

Hoi Maris,

Wij hebben een dochter Fenna en een zoon Stijn.

Ik ben nu zwanger van de derde en tja die namen he.

Ik vind Finn ook heel leuk of Niek.

Succes!

Groetjes Sandra

Ben je er al uit?
Verbaas me erover hoe vaak Joris wordt genoemd. Toen ik zwanger was en allang wist dat het Joris zou worden noemde niemand die naaam...denk dat we toch trendsetters zijn..!

Joris en Daniel zijn 2 namen die we beide mooi vinden. Maar we willen straks echt de naam hebben die we allebei echt geweldig vinden.
En mijn man wil het liefst onze zoon vernoemen naar zijn vader. Aan de ene kant wil ik dat ook graag, maar weet het niet zeker.

groetjes Maris

Hoi dames,

ook wij geraken er niet uit deze keer...
Ons dochtertje heet Free en we zoeken een korte, krachtige jongensnaam die hier leuk bij past.

liefs één lettergreep, eventueel twee kan nog... Ik vind Cas heel leuk, maar mijn man linkt dit aan een kast. Ook Luwe vind ik een mooie naam... Maar ook hier vind mijn man weinig aan... Dus het wordt nog moeilijk!

Liefs,
van ons...

Terug
Bovenaan