Hellup!! Puistjes, nog steeds.

Hoi,

Ik ben 'nog maar' 9 wkn zwanger, maar ik merk het ook erg goed.
Erg vette huid, vooral voorhoofd, kin, en neus.

Ik heb van de dokter Inderm voorgeschreven gekregen, erg fijn spul.
2x per dag opstrijken.

Misschien hebben jullie er ook wat aan?
Dit kan echter alleen op dokters recept.

Nens

Hoi,

ik heb altijd vrij veel last van puistjes/vette huid gehad en hierdoor was ik altijd aan de pil. Dan heb je er dus geen last van.
Toen ik zwanger wilde worden begon de hele ellende dus weer opnieuw. Maar na de
20 ste week trokken al mijn puistjes (en vette huid) weg en nu ik 33 weken zwanger ben zijn ze nog steeds weg.

Dus misschien trekken ze bij jou over een week of 3 ook wel weg??

Veel succes ermee.

Hallo,
Ik ben nu bijna 25 weken zwanger maar heb ook vaak last van puistjes. Weet je wat bij mij altijd hielp skin naturals van garnier die kost 14,95 bij drogist kan je het kopen. Het zijn 2 flesjes dus dan weet je gelijk dat je de goeie hebt. Je moet eerst goed je gezicht wassen daarna een beetje uit het ene flesje aanbrengen, en na 30 seconden afwassen. Daarna doe je een beetje uit het tweede flesje op een reinigingsdoekje en smeer je op je gezicht dat laat je de hele nacht inwerken. De volgende ochtend was je het van je gezicht af. Het werkt perfect ik heb nu geen last meer van puistjes.

Hey,

Ik heb altijd al veel puistjes gehad, daarom slikte ik altijd de diane pil. Toen ik zwanger wilde worden en dus stopte, begonnen de puistjes al weer terug te komen.
Ben inmiddels 37 weken zwanger en ze zijn nog steeds niet weg getrokken.
In het begin baalde ik vreselijk, maar ik weet dat er weer een eind aan komt en dat ik dan weer de pil kan slikken en van de puistjes af kom.....
Hou vol!!

Gr.Mieske

Het gaat echt vanzelf over! Ik zat helemaal onder , maar na ongeveer 23 weken is het weer helemaal weggetrokken.

Ik zou er niet al te veel op gaan smeren, de kans dat het werkt is niet heel groot, want het is een hormonaal probleem. Je loopt volgens mij alleen maar meer kans dat de huid-zonder-puistjes erg gaat uitdrogen.

Poeh, zo'n zwangerschap is toch wel een gedoetje, ben je niet misselijk, dan zie je eruit als Frankenstein...

Groetjes,
Helena

Hé dames,

Bedankt voor de reacties.
Hopelijk doen de hormoontjes het bij mij dalijk ook wat rustiger aan en dat die puistjes dan wegtrekken.

Ach ja, het hoort erbij. Zeggen ze.

xx Nicole

Terug
Bovenaan