Hellup!!!!! ;)

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal!!

Hellupppppp!!!!! Ik heb een monster in huis!!!
Dit is écht niet te geloven..... B'Elanna wist zich altijd goed te vermaken in de box (soms ook ten nadele van mij) speelde soms echt úúúren... als ik me armen naar haar uitstrekte, draaide ze zich gewoon om en speelde verder.

Maar nu????? nog geen 5 minuten en die scheur gaat open!! jasses... zelfs de politie en ambulance sirenes zijn daar niets bij vergeleken!!
Pfffff, nou dan denk je tijdens het koken; weet je wat.. kom je er gezellig bij in de kinderstoel (oven stond aan) nou WEEEEEEEHHHHHHH ging die scheur!!! Ook niet goed mama!!! Ik wil op de grond kilometers afleggen!!
En heel de dag was ze al (op de grond) aan het spelen, en nog was het niet genoeg!

Uiteindelijk maar in bad gedaan (was al naar een nieuw rol behang aan het zoeken ) en uit bad; WEHHHHHHHH ging die scheur weer! oke.. worsteling en een paar kop-stoten verder  naar beneden in d'r pyama, en een flesje pap...
WEEEEEHHHHHHH, ook die wil ik niet mama!!! Dan maar een beetje thee.. de helft ging op. papa bracht haar naar bed, tandenpoetsen.... Jullie raden het al; WEEEEEHHHHHHH Ik wil niet!!! ik wil het zelluf doen!!! Ook papa kreeg een paar kopstoten...  Na welgeteld 90 seconden viel ze in slaap... Kapot... van het spelen natuurlijk en het; WEEEEHHHHH
Zou het zo zijn dat ze schoongenoeg krijgt van een hoop dingen??? zoals de pap enz??? Morgen moét ik dus écht vitamine D gaan halen... aan de FV komt ze niet meer aan de 300cc

Groetjes Debby mv B'Elanna

Wat een drama!
Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat ze het allemaal wel gehad heeft. Ze is natuurlijk ook wel supersnel met alles. Wat anderen van haar leeftijd langzaamaan aan het oefenen  zijn, heeft zij zoiets; "Been there, done that"
Misschien wil ze al weer meer, maar lukt het nog niet.
En misschien was het gewoon een baaldag, hebben we zelf ook wel eens.
Ik hoop voor je dat het dat laatste is, dan gaat het morgen weer beter.
Maar 300 ml melk is idd niet veel.
Hier trouwens ook zo'n driftkikker; afgezien van het slaan en de kopstoten, gaat mevrouwtje ook beven als ik iets afpak.
Ik hou mijn hart vast voor later... Zij gaat me nog heel wat koppijn bezorgen, denk ik.
(doet ze al eigenlijk)
Sil

Ojee! wat een ramp.
Lekker gezellig avondje dus!
Ik denk ook dat het de leeftijd is,en een baaldag misschien,ze willen zoveel maar kunnen het allemaal nog niet. Is natuurlijk ook niet leuk hè!
Ik weet wel wat je bedoeld,Teun huilt tegenwoordig tot over zijn toeren,helemaal hyperventileren en kokhalzen,hoesten en proesten.
Daarna blijft hij nog stug een half uurtje nasnikken,erg zielig.
Hopelijk is ook dat maar een fase en is het snel over!
Sterkte ermee!

Groetjes Mikkie.

En als de ene fase over is...begint de volgende weer.
En zo gaan we maar door en door en door..
Sil

hey debby,

wat een ellende zeg.......... erg vermoeiend he zo'n dag pfffffff, en idd net wat sil zegt, jou dochtertje is heel snel met alles, mijn dochtertje was ook zo, die liep met 9 mnd. los, maar voor ze kon lopen pfffffffffff wat een drama zeg, ze wou maar meer en meer.

maar ook jij had pas de "sprongenwekker"gehad of niet? want zal idd wel weer een fase zijn,maar ja, moeten we wel weer doorheen................

hopen dat het morgen weer wat gezelliger is

groetjes susanne

Pit heeft ze wel..........van mama?  
Even zonder gein, best wel vermoeiend, maar de wereld ontdekken (en veroveren) gaat gepaart met vallen en opstaan en de nodige traantjes.
Isis brabbelt op het moment vooral: " dadadiediedada..." En als bijv. het eten niet snel genoeg gaat gilt mevrouw bijna: "DADADADIEDIE" Vanmiddag had ze een (voor ons onverklaarbare) huilbui, om vervolgens weer vrolijk verder te spelen

liefs Esther

Nou zeg...zit het in de lucht ofzo?! Same here!
Ik zat vorige week nog doodleuk te vertellen aan een kennis...nou Elise? Die is zo ontzettend makklijk, daar kan je er 10 van hebben...ik hoor het mezelf nog zeggen!
Sinds een paar dagen neem ik dat terug....pppffffffff WAT ONTZETTEND VERMOEIEND IS DAT ZEG!!!
Elke keer dat gehuil...zet je haar op de grond is het niet goeg, box is niet goed...niks is goed!
Maar het is in 1 keer gekomen sinds ze staat...ik denk echt dat het een soort frustratie is van meer willen.
Maar dan moet je niet lekker in je vel zitten....kan je dat lekker goed aan...Not!

Groetjes Linda

quote: Essiedo reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-08-2007 22:01:48'));

Pit heeft ze wel..........van mama?  

liefs Esther

Nee natuurlijk niet!! Dit is echt papa!!! En uhhhh dit meen ik serieus
Ik ben benieuwd naar morgen... en idd ik had die sprongenwekker gehad, was 't alweer een beetje vergeten.. hahaha het ging geloof ik over "zelf dingen doen" hahahaha.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan