Hellup!!!!! ;)

Eventjes over die sprongenwekker...ik heb een aantal weken geleden ervoor ingeschreven,hier bij jonge gezinnen.
Maar ik tot nu toe geen emailtje gehad...hebben jullie misschien een ander sprongenwekker?
Kan me niet voorstellen dat Elise wekenlang geen sprongetje heeft gemaakt!!

Groetjes linda

Ja ik hoor ook maar niks van die wekker.
Zat het me gisteren ook al af te vragen.
En zo lief is ze niet, dus het zou leuk zijn als ik het op een sprongetje kon steken.
Sil

Nou, dat klinkt ouderwets gezellig daar bij jullie in huis Debby ! Maar wel herkenbaar van die buien , hier heeft Emre zich ook al eens van die kant laten zien!! Het duurde een paar dagen en gelukkig werd ie toen weer z'n lieve zelf, maar voor hoe lang........... Merk dat ie sowieso steeds meer doorkrijgt hoe ie z'n willetje kan laten blijken. Wil ie niet in de kinderwagen of op de grond zitten, dan rekt ie zich strak helemaal uit. T draakje!!

groetjes
Mie

het duurt ook wel ff voor je de "spongenwekker"krijgt hoor, hier waren er ook al 2 fases voorbij voordat ik de eerste keer kreeg, maar volgens mij scheelt chloe net een week met dinand, en dinand zit er echt weer middenin, dus zal me niets verbazen dat jouw kleine meid er ook midden zit, en dinand reageert er zo heftig op........................maar ja, ook deze fase gaat weer voorbij......................

groetjes susanne

quote: demi4 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2007 22:02:38'));

het duurt ook wel ff voor je de "spongenwekker"krijgt hoor, hier waren er ook al 2 fases voorbij voordat ik de eerste keer kreeg, maar volgens mij scheelt chloe net een week met dinand, en dinand zit er echt weer middenin, dus zal me niets verbazen dat jouw kleine meid er ook midden zit, en dinand reageert er zo heftig op........................maar ja, ook deze fase gaat weer voorbij......................

groetjes susanne

Kijk, nou kan ik het in ieder geval ergens op steken! Thanx.
Sil

De sfeer is hier idd ver te zoeken    zelf mijn buik moet het er nu vanaf zien...
Schoppen... pffff en ze schopt nog hard ook!!
Ja, ik wordt boos op dat moment, doet verrekt pijn! maar ja.. dat ukkepukkie snapt dát natuurlijk ook niet!!
Zolang ze op de grond met rust gelaten wordt vind ze het prima, maar als ze iets doet wat niet mag  óf als ze gewassen aangekleed wordt  óf als ze een schone kont krijgt  
Weet ut niet meeeeeeer!!!!!!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Uhhhhh, van de zonnige kant bekeken, het is wel een dametje met pit? (En hoe zonnig is dat, ooit gaat ze 16 worden...slik...).

Een schrale troost; we zitten hier ook midden in de verlatingsangst. Kan geen kant op of madam begint te jengelen en soms is het echt krijsen. Op schoot is leuk, maar dan wil ze wel dingen doen, klimmen, klauteren, aan je haar trekken of in je neus bijten (en dat doet ook met 4 tanden erg veel pijn). Boekje lezen wil ze niet, gezellig knuffelen is uit den boze. Het is heel fout, maar wij kijken dan maar televisie als het echt niet meer wil. Dat vindt ze geweldig. Probeer dan nog wel om in ieder geval kind-vriendelijke tv op te zoeken als zeppelin. (Alhoewel ik soms zwicht en Oprah of Dr. Phil opzet... Ik ben tenslotte ook maar een mens).

Heel veel sterkte met je dametje!

Groetjes, KT

Terug
Bovenaan