helluphhh

A

Anoniem

Guest
graag wil ik julli advies, gisteren kwam mijn vriendinnetje vertellen dat ze eind juli ging trouwen dit zou betekenen als het deze maand raak is ik uitgerekend ben moet ik nu maandje wachten of der gewoon voor gaan en het risico hebben dat ik er niet bij kan zijn?

ik weet ut ff niet meer

liefs flower

tja moeilijk....
persoonlijk zou ik doorgaan....
Maar ja dat ligt voor iedereen anders...
Je moet doen wat voor jou goed voelt.....
Misschien begrijpt ze wel dat je liever niet een maandje wil overslaan.
Kan me voorstellen dat het een hele moeilijke keuze is....

liefs

Meid, gewoon doorgaan! Ik snap je wel hoor maar zij vind haar geluk en jij ook als je zwanger bent! Het is gevoelsmatig natuurlijk wel moeilijk maar het één hoeft het ander niet in de weg te staan en als goede vriendinnen, begrijpt ze dat toch ook?!

Liefs Lynn

ja i know lynn maar ze weten dat wij bezig zijn omdat ik al 2 keer miskraam heb gehad en 1 keer buitenbaarmoederlijk, en ze zij al hoop dat je er bij bent en dat je volgende maand niet zwanger bent, dus daarom vind beetje moeilijk begrijp haar ook we zijn al 15 jaar vriendinnen, maar ja zo'n kleintje is ook het liefste wat wij willen, tja dillema
ben nu nog ongesteld duss heb nog 1 week om te bedenken, maar zooooooo moeilijk

Ik begrijp je echt lieverd!! Het is ook lastig als je al zo lang vriendinnen bent.... Jij bent de enige die die beslissing kan maken. Ik gun jou je baby geluk gewoon zo! :)
Maar hoe kan ze nou zeggen: ik hoop dat je niet zwanger bent terwijl je al 3x verdriet hebt gehad vanwege je miskramen??

Doe wat je eigen goed dunkt! Dat is het beste!!

Succes!! Liefs

hey meid

Dat vind ik een rarae uitspraak 'ik hoop niet dat je zwanger bent'als ze weet hoe graag jullie dit willen, moet ze dat toch begrijpen. Voor haar is haar bruiloft belangrijk en voor jou een kindje.
Ik zou lekker doorgaan.

Denk ook aan je eigen geluk!

Succes

Liefs Renate

Terug
Bovenaan