helluphhh

Ik sluit me volledig bij Renate aan! Hoe kan trouwens een vriendin dat zeggen?? Als je al zoveel te verwerken heb gehad! Succes meid met de beslissing!

Liefs Heleen

Neem het risico!

De kans is groter dat het deze niet raak is, dan dat het wel raak is.
Bovendien weet is dit een goed moment om naar jezelf te kijken. Wat vindt jij belangrijk?

Ik ben zelf al ruim 2 jaar bezig en ben echt niet van plan om een maandje te wachten als de bevaldatum evt. niet uitlkomt.
Ons kindje is ons geluk en daar heeft de omgeving maar een keer rekening mee te houden! ( en ik hoop snel :))

Liefs Daisy

Gewoon ervoor gaan hoor!!!! En wie weet kan je er hoogzwanger bijn zijn of er naartoe ook al ben je net bevallen. Daar is echt wel een mouw aan te passen en anders is het even pech...

ik zou het wel weten.
als ik je geschiedenis lees dan zou ik gewoon doorgaan.
zij heeft recht ophaar geluk en ik snap dat zij wil dat jij erbij bent. maar jij hebt ook recht op je eigen geluk toch? Zeker als het al een paar keer fout gegaan is.

Ik zou gewoon doorgaan hoor. De kans is minimaal dat het nu raak zou zijn. Al zou dat immers wel leuk zijn natuurlijk. Als het raak is en je bent dan bijv. hoogzwanger dan kun je er misschien een gedeelte van de dag bij zijn. Op ons huwelijk (15 maand geleden) had ik er iemand bij (alleen gemeentehuis) omdat de kleine toen sliep en vaders even vrij kon zijn van zijn werk. (de kleine was toen 16 dagen). Er zijn dan ook heus wel mogelijkheden voor je.

Terug
Bovenaan