Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn dochter heeft altikd een helm op. In het begin vond ze het niks. Nu wil ze niet op de fiets zonder helm. En idd de kans dat t gebeurd is nihil. Maar mocht er ooit wat gebeuren dat is haar hoofdje goed beschermd.
Kleine moeite om een helm te dragen en inderdaad kleine kans dat er iets gebeurt. Maar ik laat mijn zoontje wel een helm dragen want ik kan het idee niet aan dat hij mogelijk door mijn toedoen of door het toedoen van één of andere idioot in het verkeer hersenschade zou oplopen.
Ja altijd met helm hier, ook als hij de in bakfiets zit. Is inderdaad onderdeel van opvoeding, zonder helm gaan we niet fietsen. Heel simpel! Hij is nu bijna 2 en pakt de helm zelf. Ook als hij met de loopfiets (2 wielen) gaat moet de helm op ?
Ik zou het zeker doen! Zo’n kleintje is zo kwetsbaar! Hoe goed je zelf ook kunt fietsen, je bent ook nog afhankelijk van andere personen en elementen in het verkeer. Deze heb je niet in de hand. Een helmpje kan je kindje daar natuurlijk niet tegen beschermen maar kan wel een groot verschil maken als het gaat over de gevolgen van een val!