Ik heb geloof ik al eens gezegd dat Seth het KISS syndroom heeft. Hij heeft manuele therapie en fysiotherapie sinds hij 7 weken is. Meestal zijn 2/3 behandelingen nodig bij de manueel therapeut, Seth heeft er al 8 gehad. Ze hebben alleen nooit zijn hoofdje opgemeten om te kijken hoe scheef het precies is. Nu is hij (toevallig precies vandaag) 5 maanden en mocht een helmpje nog nodig zijn moet het nu gebeuren, na 6 maanden heeft het geen zin meer. Volgens de fysiotherapeut was het niet nodig omdat zij vond dat zijn hoofdje best goed herstelde. Toch vond ik van niet en wil dat er in ieder geval door een arts naar gekeken wordt om te zeggen wat hij ervan vindt. Is het niet nodig? Prima. Maar ik wil niet over een jaar denken: Had ik maar... Uiteindelijk is op ons verzoek een meting gedaan en ondanks hij maar een milde afplatting heeft (volgens fysio) raadde deze therapeut (is een andere dan we normaal hebben) toch aan om er naar te laten kijken....
Volgende probleem-> In het Erasmus MC Rotterdam behandelen ze alleen kinderen als ze de eerste afspraak kunnen maken voor de 5 maanden, dat gaat dus niet meer lukken! Ik baal er zo van! Uiteraard zijn er nog meer klinieken waar ze kinderen nog wel behandelen, maar de praktijk waar hij therapie heeft vindt het Erasmus heel erg goed.
Ik hoop dat ze hem toch nog willen behandelen en anders ga ik op zoek naar een andere kliniek. Ik baal ervan dat ik uiteindelijk zelf heb moeten aandringen op een meting en het nu al bijna te laat is voor behandeling, na 6 maanden heeft het namelijk helemaal geen zin meer. Voor ons maakt het natuurlijk niet uit hoe hij eruit ziet en wij vinden hem hoe dan ook geweldig, maar het idee dat hij straks een jaar of 5 is en huilend uit school komt omdat hij gepest is vind ik zo erg dat ik er nu al tranen in mijn ogen heb en buikpijn krijg.
Volgende probleem-> In het Erasmus MC Rotterdam behandelen ze alleen kinderen als ze de eerste afspraak kunnen maken voor de 5 maanden, dat gaat dus niet meer lukken! Ik baal er zo van! Uiteraard zijn er nog meer klinieken waar ze kinderen nog wel behandelen, maar de praktijk waar hij therapie heeft vindt het Erasmus heel erg goed.
Ik hoop dat ze hem toch nog willen behandelen en anders ga ik op zoek naar een andere kliniek. Ik baal ervan dat ik uiteindelijk zelf heb moeten aandringen op een meting en het nu al bijna te laat is voor behandeling, na 6 maanden heeft het namelijk helemaal geen zin meer. Voor ons maakt het natuurlijk niet uit hoe hij eruit ziet en wij vinden hem hoe dan ook geweldig, maar het idee dat hij straks een jaar of 5 is en huilend uit school komt omdat hij gepest is vind ik zo erg dat ik er nu al tranen in mijn ogen heb en buikpijn krijg.