Helmpje

Het afgeplatte hoofdje kan het achterhoofd zijn, maar in het geval van een voorkeurshouding is het vaak aan de linker of rechterkant. Myrna heeft voorkeur naar rechts, dus aan de rechterkant van haar hoofdje is het afgeplat. Maar door die voorkeurshouding is haar hele schedeltje een beetje scheef gegroeid, dus het is aan de voorkant van haar hoofd ook een klein beetje te zien helaas. Ik ken ook iemand waarbij het kindje het aan het achterhoofd heeft. Het is net hoe je kindje ligt..
Ik heb Myrna altijd op haar rug liggen te slapen, maar ze legt dan altijd haar hoofdje opzij.

Op de buik stimuleren is heel goed. Want dan heeft het schedeltje even 'rust' ;)

Groetjes

Heeey,

Hier ook een afgeplat hoofdje. Ik leg Stan 's middags op zijn NIETvoorkeurskant op zijn zij in de box, zodat ik er toezicht op kan houden. Ook checken wij 's avond altijd op welke kant zijn hoofdje ligt en draaien het eventueel weer goed. Ook idd veeeeeel op de buik liggen helpt.

Stan heeft nog steeds een ietwat afgeplat hoofdje, maar heb het idee dat het bij het trekken is.

Wat vervelend zeg dat je misschien neit terecht kan..... en dat omdat iemand anders alleen maar zei dat het niet nodig was.

Ik geloof echt dat je baalt als een stekker. Maar ik heb goede hoop dat ze het toch gaan behandelen.
Wat is het voor ziekenhuis anders???

Liefs

Heej,

Die zij-slaper hebben wij ook. Hij is alleen nogal sterk en wurmt daar uit...dat werkt dus niet meer!

Inmiddels hebben we een afspraak in het Erasmus weten te bemachtigen!! Hopen dat het allemaal goed gaat komen!

xxx Nathalie

hey nathalie hoop dat ze hem nog willen behandelen.
zou toch zonde zijn hoor.
als hij een helmpje zou krijgen zit je nu nog in de goede tijd voor het begin. geen warm weer enzo. hoop echt dat ze iets voor jullie kunnen betekenen.
er is trouwens ook een hyves voor redressiehelmpjes.
mischien interessant om eens te kijken. kun je ook vragen stellen aan een professioneel helmmaker.

Terug
Bovenaan