Help! 3 dagen overtijd en negatieve test!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Nou de kop zegt het al. Ik had vrijdag mijn nod en heb vandaag weer getest. Helaas nog steeds negatief!!

Hoe kan dat nou?
Zijn er meer meiden die dit hebben meegemaakt?

Ik heb soms hoop dat ik zwanger ben. Heb vaak een zeurderig gevoel in mijn buik en heb last van echte dikke witte afscheiding.
En natuurlijk is mijn humeur niet echt top, hihi. Daarom zegt mijn man steeds "Nou jij bent echt zwanger".

Ik had bij mijn vorige zwangerschappen ook pas later een overtuigende streep. Maar dan stond er op mijn nod een heeeel vaaag streepje.
Nu niet. Ik heb met CB getest.

Wie herkent hier iets in?
Groetejs MM

Hoi MM,

kan best zijn dat het HCG gehalte in je urine nog niet hoog genoeg is. Over een paar daagjes weer testen......spannend!!!
Ik duim voor je dat het gewoon raak is!

Groetjes,
Mienetje

hallo,

ik had ook pas na vier dagen een heel icht streepje, toen 4 dagen later nog eens getest en toen pas een vette plus.
maar die afscheiding klinkt goed! ik dacht steeds toen er een klodder in mijn broekje viel (sorry..) dat ik ongi was maar het bleef wit!

Suc6, groetjes roos

Helaas duurt het soms even voor je positief test. Nog even geduld dus en ik duim voor je!
groetjes vis78

Oke, ik hoop natuurlijk dat het zo is!! Dat ik echt wel zwanger ben. Ik ben nog nooit 3 dagen overtijd geweest. Ik heb al een lange cyclus van 35 dagen.

En Roseliek, jij geeft me weer wat hoop.
Ik heb soms ook zo'n kloddertje, hihihi. Vies praatje he?

Meiden ik hou jullie op de hoogte! Woensdag ga ik weer testen. Ik ben onderhand aandeelhoudster van Clear Blue

Liefs MM

Ik was vorige ronde 5 dagen overtijd en helaas werd ik wel ongi.
Dit wil je natuurlijk niet horen sorry daarvoor.
Ik hoop dat het bij jou 9 maanden wegblijft!!!
Ik zal voor je duimen!
Liefs Mikkie

hoop voor je dat je zwanger bent. Ikzelf heb met 8 dagen overtijd getest (ben ook nog nooit overtijd geweest, en na het stoppen met de pil al 2x een normale cyclus van 28 dg gehad),maar negatief, nu ik ga pas weer met 15 dagen overtijd testen.

Hoi MM,

Ik heb dat de vorige maand ook gehad. toen was ik ook overtijd en negatieve test. alleen niet zwanger dus. Maar het komt inderdaad ook wel eens voor dat je dan wel zwanger bent en dat je pas naar een paar weken positieve test krijgt. Je kunt ook bij de huisarts een bloedtest laten doen als je van de onzekerheid af wilt.

Groetjes Thessa

Terug
Bovenaan