Help! 3 dagen overtijd en negatieve test!!

quote: Thessa reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-05-2006 13:06:13'));

Hoi Thessa!

Nou je begrijpt dat ik heel onzeker ben nu. Vandaag 4 dagen overtijd en weer een negatieve test.
Ik denk dat het al bijna niet meer kan dat ik zwanger ben.
Ik word gek van die onzekerheid! En chagerijnig ook.
Ik wacht tot vrijdag met testen. Dan ben ik een week overtijd.
Als die dan nog negatief is zal idd naar de huisarts gaan. Bedankt voor je tip! Ik heb dit nog nooit meegemaakt.
Groetjes MM

Hoi MM,

succes zou ik zeggen. Ik duim voor je.

Groetjes thessa

Hoi hOi,

ik ken het zeker. Bij mijn eerste zw.schap was ik 3 dagen overtijd = test gedaan, in het licht een streepje te zien maar in de schaduw niks te zien. Werd er gek van, 3 dagen erna nog een test gedaan. Nu wel 2 streepjes maar ook niet echt duidelijk.

Naar de huisarts geweest en volgens haar reageerd zo'n test allen op het HCG hormoon en dat maak je alleen aan als je zwanger bend.

Dus hoe vaag (wazig) het streepje ook is. Zie je iets, ben je dus ook 99% zeker zwanger. Bij twijvel gewoon na 3 dagen nog een keer testen. (heb zelf bij m'n eerste zw. schap 3 testen gedaan voor ik het wilde geloven. ( en onze mooie dochter is nu 1,5 jaar oud).

Ga morgen zelf ook testen. Ben nu 5 dagen overtijd.........

Ik hoop voor je dat het raak is! (zie ook m'n andere berichtje)

ik duim voor je

Nikkiero

hoi allemaal,
ik heb dus precies hetzelfde...
had de 13e ongi moeten worden terwijl ik normaal nooit te laat ben eerder te vroeg en heb inmiddels al twee testen gedaan maar allebei negatief.
ik baal hier zo enorm van! had bij nijn eerste zwangerschap ook een heel licht streepje maar nu helemaal niets.

terwijl ik me wel zwager voel, ik probeer nu te wachten tot vrijdag met testen anders gaat het toch wel erg duur worden maar begrijp dus precies hoe rot je je voelt

groetjes

Terug
Bovenaan