HELP? 3 dagen voor NOD zelfde streep als eergister heel licht? zie jullie ook

Ik testte met action deze ronde ook heel lang hele lichtte testen. Zelfs na me nod. Terwijl cb toen egt al 1-2 weken aangaf. Ga over 2 weekjes voor de eerste echo dus erg nieuwsgierig. Bij de 2e had ik ook eerst lichte maar die liep erg goed op. Deze x dus niet maar ga er vanuit dat goed is. Geen bloed is goed zeg ik dan maar

Zou gewoon een cb halen. Of een andere test merk ff proberen. Kruidvat 2 voor 5 schijnt ook erg goed te zijn.
 
yes, ik zal zo een cb test gaan halen? kan ik het ook zo proberen inplaats van morgen ochtend.
zie je ook een lichte streep? om zie ik uitmezelf strepen haha
 
Ja als je zorgt dat je urine redelijk geconcentreerd is moet het niet uitmaken of je ochtend gebruikt of niet maar je hebt wel kans dat ie negatief aangeeft omdat je nog voor je nod zit. Laat je het weten of het goed nieuws is? Altijd zo spannend
 
En ik had er ook 1 van action die totaal niet ging lopen. Zelfs niet bij de controlestreep. Dus ik weet niet wat ze hebben gedaan maar deze testen zijn wel minder geworden vergeleken vorig jaar. Maar misschien ligt dat aan mij
 
Ja dat klopt. Ik had met de 2e ook heel vroeg. Geloof 9 dagen voor nod al positief. Deze x heb ik hem wel pas 1 dag van te voren gedaan omdat ik er nog maar 1 had liggen. Maar toen ga die ook positief aan. Gewoon ff proberen. Vindt allebei je testen positief dus denk dat ie wel goede uitslag geeft
 
Terug
Bovenaan