HELP? 3 dagen voor NOD zelfde streep als eergister heel licht? zie jullie ook

Action teste bij mij op nod behoorlijk licht en op hetzelfde moment clearblue 2-3 weken zwanger.... Het oplopen vond ik ook niet dagelijks duidelijk. En bij 5,5 weken pas een knaltest van action. En clear blue 3+.
Volgens mij dus idd behoorlijk merk afhankelijk.
Succes ik zal duimen voor je.
 
Goedemorgen allemaal, Dit is m'n eerste berichtje wat ik op dit forum plaats. Wij zitten nu in ronde 4 voor een 2e kindje. Ik weet niet of deze foto het doet, maar het is een test van 7 dagen voor nod. Ik heb een regelmatige cyclus bij pcos, gebruik hier tot nu toe ook niks voor aangezien ik wel een eisprong heb, en zoals het ernaar uitziet ook elke maand (cyclus +/- 33 dagen). Hoop dat jullie de foto kunnen zien! Ben bang dat ik zelf alleen streepjes ga zien omdat ik het zo graag wil ?  
Hieronder de link;
https://linksharing.samsungcloud.com/jO9ux2FwyvlB 
 
 
[quote quote=10506896] Goedemorgen allemaal, Dit is m'n eerste berichtje wat ik op dit forum plaats. Wij zitten nu in ronde 4 voor een 2e kindje. Ik weet niet of deze foto het doet, maar het is een test van 7 dagen voor nod. Ik heb een regelmatige cyclus bij pcos, gebruik hier tot nu toe ook niks voor aangezien ik wel een eisprong heb, en zoals het ernaar uitziet ook elke maand (cyclus +/- 33 dagen). Hoop dat jullie de foto kunnen zien! Ben bang dat ik zelf alleen streepjes ga zien omdat ik het zo graag wil ?  
Hieronder de link;
https://linksharing.samsungcloud.com/jO9ux2FwyvlB 
 [/quote]Ik zie een streep
 
Ik ben zo blij met dit topic, heb toevallig net een topic geplaatst waarin ik vertel dat ik net weet dat ik zwanger ben (week over tijd) maar de test nog vrij licht is. Ook een test van de Action! Al helemaal onzeker of dit wel goed is, en het niet donkerder hoort te zijn nu. Wanneer was jullie NOD? Die van mij 19-11, volgens de app uitgerekend op 03-08-22 mocht alles goed gaan! 
 
Ik had thuis nog een test liggen van healtypharm met ochtend urine getest. zag binnen 2 min al een streep maar ik zag er 2 in een venster dat klopt toch niet. dus 1 controlestreep en 2 streepjes op die andere venster wara maar 1 hoort te zijn haha, ik wacht gewoon af tot morgen. morgen is mijn NOD.
 
Terug
Bovenaan