help 6 maanden en koorts

help mijn dochtertje is 6 maanden oud en heeft nu 39 graden koorts.
maar ik heb het idee dat ze tandjes gaat krijgen, kunnen ze dan ook koorts hebben.
ze heeft wel heel veel spuit luiers.
eten gaat ook wel goed.
lachen doet ze bijna niet, ze heeft echt ergens last van.
maar nu slaapt ze eindelijk samen met papa.
vanacht sliep ze heel slecht nl
 ik vraag het aan jullie de dokter word nl al gek van me heb al 2 keer gebeld vandaag

Baby's hebben snel hoge koorts. Als ze verder nergens last van heeft en ze drinkt en houdt dit binnen (heel belangrijk), de koorts niet omhoog gaat en ze niet erg ziek wordt, dan kan je het nog wel aankijken tot morgen. Als ze niets binnen houdt, de koorts omhoog gaat of ze echt heel ziek wordt, dan zal je toch even de ha post moeten bellen.

Succes ermee, Ilona

Hoi,hoi,

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet weet of koorts er bij hoort (sorry). Evi heeft niet zo veel last van het door komen van haar tandjes. Ik zou ze in ieder geval een paracetamol geven en als je het niet vertrouwd gewoon weer de huisarts bellen.
Daar zijn ze voor, al bel je 10 keer!! Anders hadden ze maar een vak moeten leren hihihi.
Je moet doen wat je gevoel zegt!
Ik hoop dat de koorts snel zakt en ze zich weer wat beter voelt.
Beterschap!

groetjes Sonja

Mijn zoontje is 5 maanden en heeft vanaf maandag koorts gehad.
Hij had 39.4 graden verhoging.
Ook ik heb de dokter gebeld en die heeft me helemaal gerustgesteld.
Alleen als hij naar zijn oren grijpt of als hij pukkeltjes krijgt, die je niet kan wegdrukken moet je je zorgen gaan maken.
Hij heeft het 2 dagen gehad en nu is het week ok.
Het is wel belangrijk dat ze goed eten en drinken. vooral genoeg vocht.
Als het langer dan 3 dagen duurt, moet je wel naar de huisarts.
Niet te veel zorgen maken hoor. Komt goed.

sterkte
Rachel

jullie reargeren snel

ik heb haar al 2 keer een zetpil gegeven en heb nu wel het idee dat het werkt, ze slaapt nu zo lekker.
volgens de dokter was het niet nodig?

ik vind het zo zielig als ze pijn heeft, ze kan dan zo zielig kijken, ik hoop dat ze snel  
beter is.

oh ja heb ik ook gedaan paracetamol gegeven ook een zetpil.
De dokter zei dat alleen als ik echt het gevoel had dat hij zeurderig was ik paracetamol mocht geven maar niet meer dan 4 per dag.(120 mg)
Ik heb het 2 keer gedaan en hij sliep toen wel rustig.
Hij werd namelijk ook steeds wakker en ging dan huilen en hoesten.

sterkte

Altijd goed letten op hoe ze drinken en op natte luiers.(oja en die vlekken/pukkeltjes die je niet kan wegdrukken idd heel belangrijk) ..zodra dat allemaal ok is, is er vaak nix aan de hand, maar ze krijgen wel altijd heel snel hoge koorts dus dat is wel heel erg schrikken dan

groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan