Hallo Dames,Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen. <br />na 2 eerdere vroege miskramen ( in 10 maanden tijd) zijn we weer in blijde verwachting van een klein lief kindje van 7 weken met een mooi kloppend hartje.<br />echter kreeg ik gisterochtend ineens bloedverlies ( oud bruinig met wat dunne draadjes erin) in paniek gelijk de VK gebeld maar ze maakte zich aan de hand van mijn verhaal echt geen zorgen.<br />vanmorgen vroeg was de frequentie iets meer en iets helderder van kleur. Ziekenhuis gebeld en ik mocht gelijk komen voor een echo. Gelukkig was daar een mooi vruchtzakje te zien met een mini baby met een kloppend hartje ? op dat moment een enorme opluchting. In mijn baarmoeder was geen bloed te zien en op de echo kop zat alleen ietswat oud bloed. Ze wijdde het aan geslachtsgemeenschap en dat de bloeding daar vandaan kon komen. Ik moet ook zeggen dat door die inwendige echo het bloeden weer is begonnen( was gestopt) het is niet veel en veel minder als ongesteld zijn. Ook heb ik geen krampen maar o wat ben ik bang en onzeker.. over 12 dagen de 8 weken echo pff doodeng.. iemand ervaring hiermee?<br />