Help! 7 weken zwanger ,kloppend hartje en bloedverlies

Hallo Dames,Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen. <br />na 2 eerdere vroege miskramen ( in 10 maanden tijd) zijn we weer in blijde verwachting van een klein lief kindje van 7 weken met een mooi kloppend hartje.<br />echter kreeg ik gisterochtend ineens bloedverlies ( oud bruinig met wat dunne draadjes erin) in paniek gelijk de VK gebeld maar ze maakte zich aan de hand van mijn verhaal echt geen zorgen.<br />vanmorgen vroeg was de frequentie iets meer en iets helderder van kleur. Ziekenhuis gebeld en ik mocht gelijk komen voor een echo. Gelukkig was daar een mooi vruchtzakje te zien met een mini baby met een kloppend hartje ? op dat moment een enorme opluchting. In mijn baarmoeder was geen bloed te zien en op de echo kop zat alleen ietswat oud bloed. Ze wijdde het aan geslachtsgemeenschap en dat de bloeding daar vandaan kon komen. Ik moet ook zeggen dat door die inwendige echo het bloeden weer is begonnen( was gestopt) het is niet veel en veel minder als ongesteld zijn. Ook heb ik geen krampen maar o wat ben ik bang en onzeker.. over 12 dagen de 8 weken echo pff doodeng.. iemand ervaring hiermee?<br />

Ik had dat ook zodra er zeg maar iets naar binnen was geweest. Een gesprongen bloedvaatje, niet druk om maken! Komt echt wel vaker voor ?
Ik heb het echt wel een aantal keren gehad en heb nu een gezond zoontje van 6 maand!

Wauw! Dat is hoopgevend, je schrikt zo erg als je lekker zwanger bent en ineens zie je bloed, nu druppelt het helaas weer vers. Maar ik denk dat dat van de echokop is.
had jij ook helder bloed?

Ik heb ook bloedverlies gehad in de eerste paar weken, zelfde als wat jij noemt; oud bloed met sliertjes (heel weinig). Gewoon dagelijks en niet zozeer ja seks ofzo. Onze dochter hupst nu vrolijk rond hier in huis ;)

Het hoeft dus niets slechts te betekenen!

Ik ben inderdaad blij dat er ook positieve verhalen zijn. Sinds het begin vd avond is het echt helder rood bloed geworden, vooral met afvegen en iets in mijn inlegkruisje . Voel ook druk rondom mijn baarmoeder.
Geen grote stolsels of iets wat op een vruchtje lijkt. Kan haast niet ontspannen terwijl ik vanmiddag nog het hartje heb zien kloppen ?

Ik heb het ook gehad, nu 39 weken zwanger.  Kan me het gevoel nog haarfijn herinneren, Het lastige is niemand kan jou nu de zekerheid geven.... dus of je stresst em of je probeert er toch positief onder te zijn.   Bloedingen komen echt heel vaak voor in het begin van zwangerschappen, soms onschuldig, soms niet onschuldig.  Wat voor mij hielp was over de mooie vooruitzichten praten samen met mijn man, namen bedenken, plannen maken, desnoods online wat leuke kleertjes kopen. Daardoor voelde ik me echt positiever. 
Ik hoop dat het bloeden snel stopt bij jou en dat het dit keer goed mag gaan! 

Wauw 39 weken! Wat heerlijk dan heb je bijna je kleine wondertje in je armen. Fijn om te horen dat het bij jou goed is gegaan en gaat.

We proberen echt positief te blijven, 5 januari hebben we weer echo.
Ik bloed nog steeds met afvegen gelukkig nog geen stolsels.

Succes met de laatste loodjes

Ik ben inmiddels 16 weken zwanger van een tweeling en heb een poos geleden ook bloedverlies gehad. Bij mij heeft dit ruim 3 weken geduurd en het is inmiddels gestopt. Het is inderdaad maakt je onzeker en je hoopt dat alles goed gaat. Maar gelukkig kun je altijd de verloskundige bellen mocht je je zorgen maken.

Terug
Bovenaan