Help! 7 weken zwanger ,kloppend hartje en bloedverlies

Hoi hoi,
Ten eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ik ben ook bekend met 2 miskramen na de geboorte van onze dochter en zoon. Nu ben ik 35 weken zwanger van ons 3e wonder!
In deze zwangerschap heb ik veel bloed verloren vanaf de dag dat ik positief testte. Ik werd gek!! Het begon met een beetje oud bloed maar daarna werd het extremer als bij een echte menstruatie. Ik heb denk ik tot 8 weken bloed verloren en dat sijpelde er echt uit. Echter was bij mij wel bloed in de baarmoeder te zien met de vroege echo. Maar ondanks alles deed ons kruimeltje het supergoed. Ik ben op aanraden van de VK accupunctuur gaan doen tot 12 weken zwangerschap. Puur voor de bloedingen. En na de 1e behandeling stopte het en zag je ook op de echo dat het bloed in de baarmoeder als het ware opdroogde. Geen idee hoe? Maar het werkte! Ik heb daarbij kruiden genomen en wat extra visolie. En normaal ben ik niet van de alternatieve dingen haha! Maar ik vond het zo'n geruststelling. Daar kon ik me echt aan vasthouden.
Je ziet, ik ben nu 35 weken zwanger en mag ons kleintje al heel snel knuffelen. Dus misschien iets om over na te denken die behandeling. Voor mij was het een opluchting. Hoop dat je er iets mee kunt. Bloedingen komen zoveel voor zoals je zelf ook wel hebt gelezen denk ik. Het is alleen zaak dat jij je kunt ontspannen en genieten van je wonder wat in je groeit.

Liefs, Niki

Terug
Bovenaan