Help afstuderen! Enquete over het gebruik van hormoonzalven bij eczeem.

Beste ouders,

Mijn naam is Linde Krabbenborg en ik ben student Huidtherapie aan de Hogeschool Utrecht. Momenteel werk ik aan een onderzoeksproject gerelateerd aan de behandeling van eczeem bij kinderen.
Als onderdeel van mijn onderzoek heb ik een enquête opgesteld om meer inzicht te krijgen in het gebruik van corticosteroïden bij de behandeling van eczeem bij kinderen, gezien het belang van dit onderwerp voor ouders van kinderen met deze aandoening.
Ik zou graag willen vragen of het mogelijk is om mijn enquête te verspreiden onder ouders van kinderen met eczeem via uw afdeling. De input van ouders die direct te maken hebben met de behandeling van eczeem bij hun kinderen zou van onschatbare waarde zijn voor mijn onderzoek.

Indien u hieraan mee wilt werken vindt u onderaan deze advertentie de link met toegang tot de enquête. Alle verzamelde gegevens zullen vertrouwelijk worden behandeld en alleen worden gebruikt voor onderzoeksdoeleinden.

Met vriendelijke groet,
Linde Krabbenborg

Linkt enquête:

https://docs.google.com/forms/d/e/1...WC9rq64CTPT4nB4dfN5040mw/viewform?usp=sf_link
 
Terug
Bovenaan