Help alsjeblieft! Is dit een indroogstreep

Ben heel benieuwd hoe het bij jullie beide is! Ik moet vrijdag ongesteld worden en had ook test met indroogstreepje en net een test met een extreem licht streepje (mijn vriend ziet t bijna niet, ik wel haha)
 
Goedemorgen ik.wacht echt met testen tot mijn nod. Ik heb ook wel is 4 dagen eerder getest en toen was die negatief en op mijn dan van nod als nog positief is. Dus ik wil dat niet meer. Wel spannend als je vrijdag ongesteld moet worden en je heb nu een licht streepje?maak je lichaam snel die hcg aan. Duimen maar.
 
Hoi momoffbibi hoe is het bij jou? Ik ben weer 2 dagen te vroeg ongesteld geworden balen. Nu weer op naar ronde 4??ik hoop voor jou goed nieuws!!
 
Hoi allemaal, een update. Ik moest zaterdag ongesteld worden: niet gebeurd. Had nog een test gedaan was negatief. Maandag ochtend om 7:00 uur kreeg ik de meest bizarre menstruatiepijn ooit. Ik kan niet helder meenadenken, moest bijna overgeven en kon alleen maar op de grond liggen. Iemand hier ervaring mee? De dokter denkt dat het een vroege miskraam is geweest. Morgen ochtend heb ik een afspraak. Maar wat een bizarre pijn!
 
Terug
Bovenaan