Help! Baby 11 weken huilt/krijst tijdens flesvoeding

<p>Onze dochter Elena heeft vanaf de geboorte wisselend gedronken. De eerste week ging fantastisch alle flessen gingen op. In de tweede week begon ze te huilen tijdens de flessen tot ze op een gegeven moment weinig tot niks meer dronk. Cb raadde aan om een andere fles en speen te proberen. D-frax s fles en dr brown fles en alle mogelijke combinaties tussen die flessen en spenen hebben we geprobeerd. Alles leek te werken maar steeds voor een periode van een paar dagen. Dus paar dagen goed en dan weer paar dagen slecht. Koemelkallergie voeding hebben we geprobeerd maar ook dit had geen effect. Toen zijn we na het ziekenhuis gestuurd waar we nu 3 weken lopen. Hier denken ze aan reflex. Andere voedingshouding leek 1,5 week goed te werken maar nu is het alweer 1,5 week heel slecht. Ook met nieuwe voeding voor reflux kinderen lijkt het niet beter te gaan. </p><p> </p><p>Zijn er mensen die nog een tip hebben? Wij zijn inmiddels ten einde raad en ook de kinderarts doet niet meer zoveel. Ze begint al met krijsen als ze de fles tegen haar mond voelt. Soms na 15 min huilen/krijsen drinkt ze de fles helemaal op andere keren drinkt ze 30 cc of niks.</p><p>HELP</p><p> </p><p>groeten Larissa</p>
 
Sorry echt nul tips alleen herkenning. Zoontje hier ook 11 weken en klinkt als of ik her het kunnen schrijven. Mag ik vragen welke voedingshouding je van de arts geadviseerd kreeg?
 
Hier gaan gek genoeg de late avond en nachtvoeding ook altijd zonder problemen.
Bij de rest is het ook huilen huilen huilen en heeft hij duidelijk pijn.
 
Mijn dochter had het ook, en bij het cb gaven ze aan dat ze misschien teveel voeding, dus te grote flessen te dicht op elkaar kreeg. Ik ben toen kleinere flessen gaan geven en daardoor minder gillen tijdens de flessen... en nu langzaam weer opbouwen. Soms huilen, meestal niet. 
 
Carpincho, de voedingshouding die wij nu gebruiken is met je eigen benen iets schuin omhoog.  Billen van kindje tegen je buik en je kindje op z’n zij neerleggen. De fles vanaf de zijkant aanbieden.
 
Terug
Bovenaan