Help! Baby 11 weken huilt/krijst tijdens flesvoeding

Mijn dochtertje heeft ook reflux, niks werkte, alleen medicatie, slokdarm was erg geïrriteerd door maagzuur. Duurde wel 7 weken voordat we het kregen, ze deden er super moeilijk over. Het was hier echt bijna 24/7 huilen 7 weken lang. Na 3 dagen medicatie hadden we ineens een hele andere baby :) 
 
Ja het was inderdaad een hele opluchting. Het was echt verschrikkelijk om haar 7 weken lang zo te zien, zo verschrikkelijk veel pijn had ze. 
Wij hebben ranitidine en moeten 2 keer per dag 1,2 mg geven. Bij het opstaan krijgt ze het en in de avond bij het naar bed gaan. Bij sommige baby’s werkt dit niet voldoende en krijgen nexium, maar daar ben ik verder niet mee bekend, omdat de ranitinde meteen aansloeg. Ik hoop echt voor jullie dat ze meewerkend zijn! Ze geven niet graag medicatie aan kleintjes, maar soms is het even niet anders. Ik kreeg alleen maar te horen, alle babys huilen en reflux hoort erbij. Dat klopt ook vanwege het klepje wat nog niet goed sluit, maar baby’s mogen er geen pijn bij ervaren en dat was bij ons wel het geval. Sterk in je schoenen staan en op je streven staan. Ik was de laatste keer zo ontzettend boos geworden, dat ze meteen een afspraak inplande bij een kinderarts(ik kon meteen de volgende dag) en hij schreef het uiteindelijk voor. Hier heb ik wel echt heel veel moeite voor moeten doen ?
 
Nutrilon onneo voeding ?
Mijn zoontje krijsde het ook uit van de krampen  en huilde daardoor van de 24 uur 18 uur
Door het omneo voeding  waren de krampen zo goed als verdwenen. 
En door de osteopaat zat alles daarna wat lekkerder van binne gok ik 
 
Nutrilon onneo voeding ?
Mijn zoontje krijsde het ook uit van de krampen  en huilde daardoor van de 24 uur 18 uur
Door het omneo voeding  waren de krampen zo goed als verdwenen. 
En door de osteopaat zat alles daarna wat lekkerder van binne gok ik 
 
Terug
Bovenaan