<p>Hoi allemaal,</p><p>We zitten met een probleem en hoop dat jullie ons kunnen helpen.</p><p>Onze zoon is nu 2,5 weken en de kwaaltjes/slapeloosheid wordt alleen maar erger.</p><p>Onze kleine man valt niet zelf in slaap overdag, hij krijgt heel weinig slaap en is zo onrustig. Wat ons opvalt, symptomen:</p><p>* De hele dag door laat hij winden. Overstrekt soms.</p><p>* Normale poepluiers, geen dunne of harde ontlasting, maar perst ook heel hard/ doet veel moeite om te poepen. De hele dag door (kipkep al geprobeerd).</p><p>*Is jengelig als je hem weg legt in zijn wieg of kinderwagen, wordt vervolgens onrustig. Dat kan gerust van voeding tot voeding duren, zo zo zielig. </p><p>* Onrustige slaper, zwaait heel erg met zijn handjes (we bakeren hem al een paar dagen in, maar raakt daar ook gefrustreerd van). Valt wel op zijn buik tegen mij aan vrijwel direct in slaap.</p><p>* Niest</p><p>* 1x per dag de hik</p><p>* Krijgt 100cc voeding, hongerige baby. Drinkt flesje vrij snel 10 minuten. We lassen al pauzes in. Is na zijn fles ook vrij onrustig, speen kalmeert een beetje.</p><p>* Begint sinds 3 dagen hele kleine mondjes melk terug te geven een uur na voeding.</p><p>Van alles spookt door mijn hoofd en wil onze lieve Quinn zo graag helpen. Ik hoop dat jullie dit herkennen en misschien weten wat het is. Vanmiddag komt CB ook langs, maar heb daar niet heel veel vertrouwen in. Mijn moedergevoel zegt dat er iets aan de hand is, maar wat...</p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>