Help!!! Baby van 4 weken niet in ritme te krijgen.

gelijk in de kraamweek huilde onze dochter 'snachts veel. overdag sliep ze heel veel.
dus gelijk in de kraamweek het badderen naar de avond verplaatst.
dat hielp iets maar nog niet optimaal.
nu laten we haar overdag de fles niet leegdrinken als ze niet meer hoeft en de laatste voeding krijgt ze iets meer en die drinkt ze dan wel helemaal op. nu gaat het iets beter en slaapt ze'overdag minder.

ik moet zeggen we hebben onze dochter( in de kraamweek al) 'snachts regelmatig beneden in de kinderwagen beneden neergelegt om zelf aan een beetje slaap toe te komen.

suc6
 
heey
nou hier nog 1 met het zelfde probleem we zijn wanhopig!!!
inbakeren heeft soms zin maar meer endeels ook niet hoor
gister dik a 5uren huilen of zelf nog langer..
speentje wilt ze niet..
ik leef met je mee!!
hopelijk komt het door de krampjes en hopen dat het snel minder word
 
he Kiki, ik heb gereageerd op je alternatieve geneeswijze verhaal. En nu lees ik dit. Ik heb nog een aanvulling want Julian sliep ook slecht. Maar nu door die behandelingen echt super, als ik aandelen van die man zijn praktijk kon kopen zou ik het doen!!! Ik zal het even proberen uit te leggen.

vanuit je wervelkolom lopen al je zenuwen, je zenuwen staan in contact met de organen. Als er dus ergens een zenuw knel zit, omdat een rug of nekwervel niet goed staat, dan kun je dus last hebben van een orgaan. Denk bijvoorbeeld aan je zelf. Wij kunnen bv hoofdpijn hebben omdat er wat knel zit in je wervels. Dus je moet je voorstellen dat als er bij jou kleine toch iets niet goed zit in de nek of rugwervels hij last van zijn darmpjes kan hebben. Kijk alle baby's kunnen last hebben, de darmpjes zeker de eerste 4 maanden. Maar als het zo heftig is dat ze zich gaan overstrekken dan zal ik echt naar de werveltjes laten kijken.
Wij hebben wat dat aangaat echt een succes verhaal.
Dit werkt natuurlijk ook zeer goed bij koliek en huil baby's Dus wacht niet af, neem actie, het is zo moeilijk om je kleintje met zoveel pijn te zien.
 
Terug
Bovenaan