HELP. baby wilt fles en borst niet combineren!

<p>hoihoi,</p><p> </p><p>Mijn zoontje is nu 3.5maand oud. Hij pakt de fles zonder moeite en de borst ook, maar op het moment dat ik het ga combineren weigert hij totaaal de borst... dagen dat ik de fles niet geef drinkt die zonder moeite uit mijn borst. alleen het probleem is dat ik nu weer begin met werken en ik het wel moet combineren en ik vindt hem nog te jong om totaal overstappen naar kv.. want het liefst wil ik hem geen kv geven. heeft er iemand tips zodat hij ze beide wilt hebben op een dag?</p><p> </p><p>groetjes, en alvast bedankt voor de reacties.</p>

[quote quote=10300911]Kolven zodat je borstvoeding in de fles hebt?[/quote]
ik weet niet waarom maar op 1 of andere manier krijg er gewoon niet veel melk uit wanneer ik het kolf :((

Misschien als iemand anders hem de fles geeft als jij niet in het zicht bent. Ik geef ook combi de fles en borst. Wel afgekolfde melk. Dus geen kv. In het begin wilde hij de fles uberhaupt niet en toen 1x oer dag de fles gegeven en na 1 week pakte hij hem wel.

Het kolven wilde bij mij in t begin niet erg goed. Met blijven doen, filmpjes kijken van m’n baby, is t me gelukt een redelijke productie te krijgen. Moet vaak een keertje extra kolven voor een volledige voeding. 

Vwb fles en bv, misschien wil t idd beter als je afgekolfde melk gebruikt en dat jij er niet bij bent als je baby de fles krijgt. 

Wat mij erg hielp bij het kolven was een filmpje wat ik had gemaakt van mijn kindje drinkend aan de borst. Zodra ik ging kolven keek ik dat en kreeg ik meteen een goede toeschietreflex. 

[quote quote=10300922]Het kolven wilde bij mij in t begin niet erg goed. Met blijven doen, filmpjes kijken van m’n baby, is t me gelukt een redelijke productie te krijgen. Moet vaak een keertje extra kolven voor een volledige voeding. Vwb fles en bv, misschien wil t idd beter als je afgekolfde melk gebruikt en dat jij er niet bij bent als je baby de fles krijgt.[/quote]
ja ik krijg met het kolven helaas maar 90ml per x en soms dat niet eens en dat vindt ik persoonlijk erg weinig omdat hij veel meer kan drinken nu.

[quote quote=10300914]Misschien als iemand anders hem de fles geeft als jij niet in het zicht bent. Ik geef ook combi de fles en borst. Wel afgekolfde melk. Dus geen kv. In het begin wilde hij de fles uberhaupt niet en toen 1x oer dag de fles gegeven en na 1 week pakte hij hem wel.[/quote]
hmm zou die daarom zo moeilijk doen omdat die van mij beide krijgt?

Terug
Bovenaan