Help babynaam

Ja dat is ook zo... Zo zonde om al de naam te verklappen en ook een groot compliment dat we die naam ook willen gebruiken. Nou we hebben nog even dus kan er nog even over nadenken maar super fijn alle tips!

We hebben de naam Bobby! Al veel andere opties voorbij laten komen maar deze blijft favoriet!
 
Oo, wat leuk! Wij hebben dezelfde naam voor ons zoontje, die we in augustus verwachten. Mijn man heeft een goede collega/vriend wiens hond ook Bobby heet. "Dat interesseert me niks en ik weet zeker dat het hem ook niks interesseert", zegt hij er over. Wat zijn mannen toch heerlijk makkelijk.
 
Ja wij zijn ook dol op die naam! En er is nog niks waarvan we denken dat komt in de buurt!
Toevallig dat jullie dat ook hebben. Toch even benieuwd, hebben jullie het gezegd tegen die collega/vriend?
En ja mannen, die denken niet zo moeilijk haha.
 
Nee, tegen hem hebben we niets gezegd... Ik ken hem niet, dus dat laat ik maar bij mijn man ?
Mijn beste vriendin was laatst aan het namen raden, en zei opeens: als wij een kindje krijgen, noem ik het Bobby. Zij heeft nu geen actuele kinderwens. Maar tegen haar heb ik wel gezegd dat dit de naam is die wij hebben gekozen, en dat zij hem in de toekomst ook gewoon kan gebruiken als ze dat nog wil. Ze was er helemaal oke mee en moest er hard om lachen. Ik wilde niet dat ze zou schrikken als de baby er is en het idee zou hebben dat ik haar nam 'gestolen' heb, vandaar dat ik het bespreekbaar heb gemaakt.
 
Ah ja, dat is net even een andere situatie! Mijn partner kent mijn vriendin ook maar is er ook erg makkelijk over haha.
Super bedankt voor jullie tips!
 
Terug
Bovenaan