Help! Bang dat ik toch zwanger ben!!!

lijkt mij ook. en zeker niet zo lang wachten, ga je er alleen maar op instellen en in jou geval lijkt het me dan alleen maar een teleurstelling als het niet zo is.

liefs,
akkie
 
ik ben ook door de pil zwanger geraakt. slikte de pil iedereavond trouw. in de 7 jaar dat ik hem slikte ben ik hem maar 2 keer vergeten moet je nagaan.

mijn menstruatie was opeens anders ik werd twee dagen later ongesteld en ipv 5 dagen was ik het maar 2 dagen een beetje. niks aan de hand dacht ik. maar de maand erop werd ik helemaal niet ongesteld. ik bleek zwanger te zijn.

nu ben ik gelukkig gezond zwanger van een mooie dochter.

ik zou als ik jou was een test halen. ik heb er in totaal 7 gedaan hihihi maar de clear blue digitaal was het aller aller duidelijkst. dus succes
 
Hoi,

Behalve zwanger zijn is er misschien nog een andere mogelijkheid. Nadat ik een redelijk aantal jaren de pil had geslikt werd bij mij m'n menstruatie ook steeds minder en later. Op een gegeven moment bleef het hele maanden weg. Was een vaker voorkomend bijeffect van de pil volgens de ha. Als je niet zwanger bent (testen dus!) is dat wellicht de oorzaak...

Groetjes,

Gea
 
Terug
Bovenaan