Help, bed kan niet op klossen!

Hoi allemaal. Ik ben 34 weken zwanger en we willen binnenkort het bed op klossen zetten. Maar nu kan ons bed niet op klossen want ons hoofdeind en voeteneind heeft geen poten maar een plank zeg maar. We hebben nog een 1 persoonslogeerbed maar die ziet er hetzelfde uit. Ook heeft niemand een leen bed voor ons. Hoe moeten we dit oplossen? Groetjes, Saskia.

Hallo Saskia,

Ons bed kon ook niet op klossen omdat wij een boxspring hebben.
Mijn vriend heeft het bed toen op 4 bierkratjes gezet en dat werkte perfect.
Het stond nog stevig ook nog!! hahahaha.
Succes met de bevalling.
gr. Daan.

bierkratjes bieden bij veel bedden idd een oplossing, als dat niet wil zou je eens kunnen vragen aan de VK of het ook voldoende is als er een 1 persoons matras bovenop 1 kant gelegd wordt om de boel te verhogen.

Als dat niet kan of niet voldoende is... dan zou je misschien via de thuiszorg een bed kunnen lenen?

groetjes,
Marije

Gewoon met bierkratjes doen, je kunt bij de supermarkt zo lege bierkratjes meenemen tegen het statiegeldtarief, dus... hardstikke gemakkelijk. Voor de goede ondersteuning zou ik even de totale lengtes van de 'planken' ondersteunen... alsof ze dus gewoon op de vloer staan...

Als het goed is kan je via de kraamzorg/thuiszorg een leenbed krijgen die krijg je dan thuis geleverd  2 weken voor je bevalling en word weer opgehaald twee weken na de bevalling!

Hoop dat je hier wat aan hebt groetjes Angélique 24.2 weken

Dat had ik ook..
Dan krijg je speciale houtjes in de klossen en dan past het wel.. er zit namelijk ook dunne randjes in zeg maar..
ga maar gewoon naar de thuiszorgwinkel en dan vragen..

Succes!

Liefs Jazzie

hoi hoi
nou mijn bed kan ook niet op klossen het was een waterbed
heb het toen aangegeven toen ze belden ongeveer met 7 mnd (van de kraamzorg)
ja als het niet kan dan kan het niet en ik had geen plek voor een eenpersoonsbed
maar zij vond het niet erg die bij mij thuis kwam en nu zal ik het ook weer geven
het kan niet anders sterkte ermee
gr iza

@Liza,

Ik lees net je stukje en ben een beetje verbaasd, wil je ook in je eigenbed bevallen??De organisatie waar ik gewerkt heb als Kraamverzorgende zei ons namelijk altijd dat men niet in een waterbed mocht bevallen.Omdat het niet op arbohoogte gebracht kon worden en om meer redenen.Ben alleen ff nieuwsgierig hoor.
Ynez

Terug
Bovenaan