Help, bed kan niet op klossen!

Ynez

hoi hoi ik bedoelde alleen dat in mijn kraamtijd dus dat de kraamverpleegster er was mijn bed laag
stond want ik had toen nog een waterbed
maar ik mag niet thuis bevallen om medische redenen maar nu hebben wij het waterbed weg gedaan
en er 2 matrassen op gegooid en het bed kan nog steeds niet om hoog maar dat geef
ik wel netjes aan en ja ik heb nergens anders plek dus is het nu een beetje duidelijk
ik hoop het wel ( en als ik thuis mag bevallen wil ik het ook niet)
gr liza :)

Hoi Liza, aha, nu snap k m, idd wij mochten een bed dat te laag stond zelfs niet verschonen, nu kán ik dat enigzins wel begrijpen, maar k dacht wel vaak bij zulke situatie's, tja, alsof mijn hele huis wél arbovriendelijk is, nou niet dus, hahahaha en daar moet ik toch echt ook alle werkjes wel doen hoor.
Dus jij gaat ook naar t ZH, ik ook, hier zijn ze ook niet erg voor de thuisbevalling, maar k zou t ook niet willen.Ik krijg overigens helemaal geen kraamzorg, maar goed, we redden t wel.
Nou, geniet nog ff van je zwangerschap, en succes met allles

Ynez

Hoi!

Een vriendin van mij heeft sowieso een eenpersoonsbed op klossen gezet zodat ze niet nog 4-6 weken lang  met haar dikke buik een verhoogd bed op en af hoefde te klimmen. Na de bevalling (die uiteindelijk in het ziekenhuis was) ging ze voor de kraamcontroles  dan steeds  even daarop liggen en daarna gauw weer terug in haar eigen bed.
Wanneer ik zover ben ga ik het waarschijnlijk ook zo doen.

Groetjes,
Betje.

Terug
Bovenaan