Help ben ik zwanger?

<p>goedenmorgen,</p><p>ik kan sinds gisteren niet meer slapen, ik heb op 16 a 17 februari mijn ovulatie gehad en op 13 februari heb ik gemeenschap gehad met mijn partner omdat ik mijn pil antal dagen vergeten was. Denk ik dat ik zwanger ben met vierde kind. Na 16 februarie voel ik mij niet lekker omdat ik volgende klachten heb laagbuik pijn, laagrug pijn stekken op mijn buik, zurendepijn en krampen. Sinds 19 februarie heel duidelijk opgezwollen buik net bij de baarmoedermond. Nu sinds gisteren enorm pijnlijke borsten.</p><p>nu denk ik dat ik zwanger ben en ik heb het gevoel dat ik zwanger ben maar dat wil ik niet. Wat moet ik doen ik word gek van zoveel onrust in mijn hoofd. Ik wil niet het kindje, </p><p>heeft iemand zoiets meegemaakt? </p><p> </p>
 
Koop een test en slik je pil zorgvuldig of zoek een alternatief als een spiraal.
sorry misschien een beetje hard, maar hier al jaren ongewenst kinderloos dan krijg ik jeuk van zulke berichten.
 
Beste Libent,
 
ik vind het heel erg voor je, mijn excuses als ik je gekwetst heb dat was mijn bedoeling niet.
ik was jarenlang aan spiraal en ben overgestapt afgelopen maand naar de pil omdat ik binnenkort geopereerd word aan mijn eierstok. 
 
Beste Libent,
 
ik vind het heel erg voor je, mijn excuses als ik je gekwetst heb dat was mijn bedoeling niet.
ik was jarenlang aan spiraal en ben overgestapt afgelopen maand naar de pil omdat ik binnenkort geopereerd word aan mijn eierstok. 
 
Als je geen kindere  meer wilde had je ook wat voorzichter kunnen zijn. Beetje stomme topic hier, vooral omdat er zoveel vrouwen zwanger willen worden en het niet lukt. 
Dan hoop ik maar voor je dat je niet zwanger bent. Succes met je operatie.
 
Beste Kay,
 
jij zit misschien met jou probleem, hier heb ik ook een probleem. Ik heb genoeg lichamelijke problemen waardoor alleen maar moelijker wordt met een baby. 
Ik word niet voor niets geopereerd. Dacht echt niet dat als je een andere problemen hebt waardoor je Beter geen baby moet nemen stomme topic is. 
 
 
He, wat vervelend.
In jouw positie zal ik contact opnemen met de huisarts. Alle kaarten op tafel leggen en opties doorspreken.
Je kunt nu roepen dat je geen kind wil, maar mogelijk ga je daar in de toekomst anders in staan. Overweeg je keuzes goed.
Zoniet, wil je het echt niet? Dan zijn er oplossingen en vooral nu zo vroeg in je mogelijke zwangerschap! Er bestaat iets van medicatie waardoor het vruchtje wordt afgestoten. 
Maaaaar bel je huisarts! Bespreek het met je man/vriend! Onderneem actie. Blijf er niet alleen mee rondlopen.
Succes en sterkte!
 
 
Terug
Bovenaan