Help ben ik zwanger?

Doe een test dan weet je t.
Wat ik wel vind is dat als je echt geen kindje wil, je wel echy zorgvuldiger je pil moet slikken. Dat weet elke vrouw dus dan vind ik het ergens ook niet slim en wel je eigen schuld. Klinkt heel hard. Maar misschien is er niets aan de hand. Ga een testje doen dan weet je het zeker 
Heel veel sterkte met je operatie
 
Ik vind zulke topics ongepast hier, je had ook een test kunnen halen en dan weet je het meteen.. veel vrouwen zijn inderdaad ongewenst kinderloos en zitten niet te wachten op zulke topics, denk dat wij sowieos niet van achter onze computer of telefoon kunnen weten of jij zwanger bent of niet..
 
succes met je operatie ?
 
Beste ElsieJoy,
 
Enorm dank voor je steunende bericht.
ik heb hier heel veel aan, inderdaad het is geen makkelijke beslissing en juist daarom vroeg ik hier om hulp bij ouders die misschien een abortus hebben meegemaakt. Ik wilde graag horen wat hun ervaring was en of ze schuldgevoel hadden na een abortus. 
 
 
 
 
Beste Felinee,
 
ik vraag hier of iemand met abortus ervaring heeft en kan het delen of ongewenst zwangerschap. Zover ik weet dit forum is voor ouders en niet alleen voor mensen die niet zwanger raken. Ik vind het heel vervellend voor je dat je niet zwanger raakt. Maar dat is niet mijn schuld of moet ik mij hier schuldig voor voelen?
 
Inderdaad  wat een nare reacties  weer hier. 
Door haar een schuldgevoel  aan te praten dat ze de pil beter had moeten in nemen.
Als je dit geen gepaste topic vind scroll je toch lekker voorbij!
Maar om op het onderwerp terug te komen, wat vervelend dat je geopereerd moet worden, heb je al een testje  gedaan? Of contact  ondertussen opgenomen met je huisarts ?
 
 
Beste ElsieJoy,
 
Wat erg om te horen, dat je zoiets meegemaakt hebt. Inderdaad dit onderwerp is heel erg taboe en dat maakt vrouwen niet makkelijk om eigen keuze in alle rust en ruimte te nemen.
Ik heb contact gehad met mijn huisarts, hij zegt gewoon je menstruatie afwachten.
ik hoop ook dat het een valse alarm is, en de pijn op mijn borsten is ook weg.
Mocht ik toch zwanger zijn, dan neem ik voldoende tijd om er over goed na te denken. Bedankt voor het delen van je verhaal, ik waarder het enorm.
 
ik wens je veel succes met het proberen zwanger te worden. 
Ik hoop dat ik snel van je positieve uitslag te horen krijg via deze forum.
 
 
 
Terug
Bovenaan