HELP! Ben ik zwanger ?

Hoi ik heb een vraagje.. 11 september begon mijn menstruatie en op 15 september begon ik weer aan mijn pil, maar mijn menstruatie was gestopt op deze dag. Voordat ik mijn pil nam heb ik sex gehad met mijn vriend. Nu komt er melkachtige vloeistof uit mijn tepels als je erin knijpt en heb ik soort van menstruatie achtige krampen in mijn onderbuik en pijn in mijn onderrug.
Ben ik nu zwanger ? Mijn schoonmoeder denkt van wel, maar dat kan toch niet zo snel na je menstruatie ?

Alsjeblieft help me!

Groetjes Nadine
 
hoi nadine,
ik vind dat wel heel snel hoor, al melkachtige vloeistof uit je tepels.....en die krampen......want als het echt zo is, dan zou je vandaag net een week zwanger zijn?! anders ff testje doen tzt? dan heb je duidelijkheid!
succes!
 
Ik denk dat het ook wel erg snel is. 11 dagen na je NOD heb je nog vrijwel geen hormonen in je lichaam, mocht je toch zwanger zijn. Ik denk dus dat het niet kan, maar voor de zekerheid kan je toch even een testje doen.
succes
 
Heb je al een kindje toevallig?? Bij mij komt er namelijk nog steeds wat uit mijn borsten (dochter van 3...) als je erin knijpt.....

Zou wel erg snel zijn, maar zou gewoon testen!
 
nee ik heb nog geen kindje, ik ben 19 jaar.
ik heb nog nooit eerder die witte vloeistof uit mijn tepels gehad en slik al 6 jaar dezelfde pil.
En ook nog nooit eerder dat ik na mijn menstruatie deze krampen heb
 
Hoi Nadine

Je zegt dat je op 11 september je laatste menstruatie hebt gehad.
11 dagen na je menstruatie kan je nog niet testen.
Dan kan pas 1 dag nadat je je volgende NOD verwacht.
Wel spannend voor je.
Ik ben nu 6 weken zwanger en we hebben gister een kloppend hartje gezien op de echo zo gelukkig zijn we.

Groetjes
 
Dat moet echt een geweldig moment zijn!
Ik vind het ook erg spannend nu, het is niet gepland maar zou het wel willen.
We hadden nog niet geprobeerd voor een kindje omdat we op zoek zijn naar een ander appartement en mijn vriend nog maar net een nieuwe baan heeft.
Maar als ik dus wel zwanger ben moeten we dus even harder ons best doen op het vinden van een appartement!
 
Terug
Bovenaan