HELP! Ben ik zwanger ?


Hey Nadine,

Het is zeker een geweldig moment die echo van gister.
Ik was gister precies 6 weken zwanger.
We hebben een dochtertje van 20 maanden echt een schatje is het.
Als we zeggen"mama heeft een baby in buik"snapt ze dat nog niet.
Maar dat is logisch ze is nog klein.
Nadine,wanneer verwacht jij je volgende NOD.?
Want 1 dag erna kan je testen.
Wat denk jezelf of je zwanger bent.?




 
Op 9 oktober zou dat moeten zijn. Voor de pijn in mijn buik en het vocht uit mijn tepels denk ik van wel, maar ik twijvel omdat het dan wel heel snel is dat ik zwanger ben geworden en dat ik al veranderingen in mijn lichaam heb!
 
Vocht uit je tepels moet je aan een huisarts vragen want dat kan echt niet van een zwangerschap zijn in deze fase. Je lichaam weet dat namelijk nog helemaal niet.
 
Ik zou naar de huisarts gaan. Ik zou niet denken dat je zwanger bent, maar die vloeistof kan ook duiden op een beginnende borstonsteking. Ik heb dat ook gehad zonder zwanger geweest te zijn. Maar misschien ben je wel zwanger maar dan al langer dan deze cyclus. Zijn vrouwen die iedere maand gewoon vloeien. En zeker als je de pil gebruikt zou dat kunnen. Testje doen en naar de huisarts zou ik zeggen.
 
ik ben momenteel zwanger van mijn 6e. Het is absoluut waar dat je een paar dagen na je bevruchting al verschijnselen van zwangerschap kan hebben, ik wist het ook de dag na mijn verplichte vrijen vanwege hormoonbehandeling. Maar het kan ook schijnzwanger zijn, of je hormonen die wat in de war zijn door de pil. Kan alleen maar zeggen, ff afwacten tot je een test kan doen.
 
Ja misselijkheid en dergelijke dat kunnen verschijnselen zijn die daarbij horen en dan is dat nog heeeel erg vroeg. Maar vocht uit je tepel is geen verschijnsel dat bij deze fase van een zwangerschap hoort. Sterker nog ik ben daarmee doorgestuurd voor een controle in het ziekenhuis toen ik dit met 18 weken zwangerschap had. Ik vond dat toen zelf overdreven want het leek me duidelijk waar het door kwam. Vocht uit je tepel is iets wat heel veel verschillende oorzaken kan hebben maar een verschijnsel van een beginnende zwangerschap is het echt niet. Ik zou dan ook naar een huisarts gaan.
 
Hallo, mijn laatste menstruatie was op 30 september en eindigt op 10 oktober. Mijn verwachte ovulatie was namelijk 14 oktober.Ik moest menstrueren op 28 oktober. Maar vandaag is al 1 november. Zou ik zwanger kunnen zijn?
 
Terug
Bovenaan