Help! Bloedverlies....

A

Anoniem

Guest
Was lekker 2 weken met wintersport en tijdens die vakantie al 3 dagen overtijd en dus maar eens een testje gedaan...en wat denk je...ja hoor, na een half jaartje proberen ZWANGER!!!!!  ( van de 2de)
Ik helemaal blij natuurlijk, maar na 6 dagen kreeg ik bloed verlies, dit duurde  5 dagen!
Het was lang niet zo hevig als m'n normale menstruatie, maar toch....
Sinds gisteren wwer thuis en  ga morgen naar de huisarts.
Bah het is echt balen, want denk niet dat ik nog zwanger ben...
Heeft iemand hier ervaring mee?

groetjes  Mama  26  

Jeetje wat erg voor je zeg! Hopen dat het allemaal goed komt. Sommige vrouwen worden gewoon de eerste keer ongesteld hoor, of hebben gewoon wat bloedverlies. Zelf heb ik het ook mee gemaakt alleen bij mij hield het bloeden niet op en ging het ook helemaal fout. Bij jou is het wel gestopt. Gewoon naar de huisarts gaan en een verwijzing naar de gyn vragen. Die kan meteen een echo maken om te kijken of het vruchtje er nog zit.

Heel veel suc6 en sterkte!

Hoi,
Ik wil je geen hoop geven maar toch ook weer wel, ik ben  vorige week naar de vk geweest voor een echo en toen bleek ik 3 weken verder dan dat ik was. Ik kon het eigenlijk niet geloven want ik was gewoon 5 dagen ongesteld geweest. Nu weet ik alleen niet meer of het heel erg was of een beetje. Ik ging er ook niet vanuit dat ik zwanger was dus dan let je er helemaal niet op. Ik hoop dat jij dat ook hebt. groetjes gerdientje

hallo
wat erg!
dat is afwachten en niet zo leuk!
ik duim voor jullie!
heel veel sterkte ermee

groetjes jeannet

Hoi mama26,
Dit kan heel goed een innestelingsbloeding zijn. Zeker omdat het een geringe hoeveelheid bloed betreft (minder dan normaal bij een menstruatie) en rond de tijd dat je eigenlijk ongesteld had moeten worden.
Ik heb dit bij mijn tweede zwangerschap gehad. Ik was er zo van overtuigd dat het menstruatie betrof, dat we toen zelf een ivf-poging zijn begonnen, terwijl ik dus eigenlijk al zwanger was!!
Of bij jou ook sprake is van een innestelingsbloeding weet ik natuurlijk niet, maar het kan wel. Geef nog niet op.
Sterkte, Ivy

hallo

ook ik heb het het zelfde, heb al een week bloedverlies, en ben ook al bij de verlos... geweest, die zei dat het nog te vroeg was om het hartje te horen ben nu ongeveer 6 week, ik moest ook maar afwachten of er wat gebeurde, of het dus door zette of zou stoppen en dan zou het ds duide op inestel bloedingen ,,ik zit nu ook in spanning moet tot volgende week wachten op mijn echo,, hoop zo dat het goed gaat. ik voel me nog steeds goed en heb alleen last van soms bloedingen   ook ik zou wel willen weten of er nog meer vrouwen zijn wie dit hebben,,,,,,groetjes     een bezorgde moeder

Ik heb in het begin, week 6, ook bijna een week last gehad van
bloedverlies. Maakte me natuurlijk ook wel zorgen, maar het was
oud bloed dus verder niks aan de hand.
Waarschijnlijk een innestelings bloeding.
Ik zou me niet teveel zorgen maken als ik jou was, maar kijk het
nog ff aan of bel de vk.

xx Syrah

hoi

ik zal me eerst voorstellen ,ik ben ayse ben 21 jaar oud heb een dochter van 6half maand oud en ben nu ook in verwchting van 2 de kindje maar heb een probleem zou iemand mij kunnen helpen.

ik ben nu 7 weken zwanger maar vanaf gisteren verlies ik bloedverlies is niet veel maar ik ben ongerustig ik kan pas volgende week terecht komen voor een echo

Terug
Bovenaan