Help! Bloedverlies....

HEEL VEEL STERKTE EN HOPEN DAT ALLES GOED GAAT VERLOPEN

hoi mama 26
ik vroeg me af hoe het af is gelopen,, we horen niets meer van je , ik hoop dat het een goed teken is,   veel liefs cin

Hoi, ik ben roselien 35 jaar en weet het niet meer wat ik nu geloven moet.

Ik heb een paar keer mijn verhaal geschreven bij   ontwikkeling zwangerschap Go.

Heb nu bloedverlies...lijkt op ongesteldheid heb het alleen niet hevig
en geen buikpijn gehad en ook geen hoofdpijn wat ik anders wel heb.

Ik heb vrijdagmorgen een test gedaan en ondanks dat ik bloedverlies heb geeft hij twee strepen aan dat ik wel zwanger ben.

Ik dacht dat kan niet....omdat ik ook bloedverlies heb wat lijkt op een
gewone ongesteldheid.Gisteren heb ik nieuwe lingerie moeten kopen omdat
mijn borsten iets groter zijn geworden ben van   cup C naar D...E..
gegaan.

ik wacht nu tot het bloedverlies ophoud en ga dan nog een keer testen.

Wie kent dit........

Groetjes Roselien.

hoi roselien

wat sneu voor je , ik heb in het zelfde schuitje gezeten het hoeft niks ernstigs te zijn maar je moet naar de gyn gaan. Als je nu een zwangerschaps test doet heeft dat geen zin. Heb dit zelf mee gemaakt ben naar de gyn gegaan en bij mij was het helaas geen goed nieuws, maar zolang het vruchje er nog zit geeft de test aan dat je zwanger bent.Snel naar de gyn gaan dus en ik hoop voor je dat alles nog goed is . Liefs nelke

Vorige maand dacht ik dat ik zwanger was,bleek echt zo te zijn maar kreeg een miskraam.

Echt stolsels bloed en heb bijna 10 dagen gebloed.

Mijn borsten waren toen ook gevoelig maar nu echt een cup groter,ik ben met vlagen beetje misselijk nog steeds.

En ben ook 2 kg aangekomen in een maand.

Gisteravond dronk ik een wijntje en voelde me al een beetje dronken met 1 glas....

Wie herkent dit.......

Groetjes Roselien.

Terug
Bovenaan