Help borstontsteking!

Echt warm maken met douche/pittenzak oid van te voren, na het voeden gelijk koelen met yoghurt in een plastic zakje uit de koelkast. Vooral koelen is heel belangrijk!! Ik heb de eerste 8 weken doffe ellende gehad met borstontstekingen (tweede keer borstvoeding, eerste keer nooit geen problemen gehad). Na 8 weken een hele flinke borstontsteking gehad, antibiotica gekregen, lactatiekundige langs laten komen... Wat uiteindelijk hielp was lecithine, toen ik daarmee begon geen ellende meer gehad. Kan je in poedervorm bij kv halen, ik had het in capsules van orthica. Veel sterkte, die borstontstekingen zijn echt vreselijk. Ik heb laatst corona gehad, nou, dat was echt een fractie van de horror van toen.
 
[quote quote=10408642]Echt warm maken met douche/pittenzak oid van te voren, na het voeden gelijk koelen met yoghurt in een plastic zakje uit de koelkast. Vooral koelen is heel belangrijk!! Ik heb de eerste 8 weken doffe ellende gehad met borstontstekingen (tweede keer borstvoeding, eerste keer nooit geen problemen gehad). Na 8 weken een hele flinke borstontsteking gehad, antibiotica gekregen, lactatiekundige langs laten komen... Wat uiteindelijk hielp was lecithine, toen ik daarmee begon geen ellende meer gehad. Kan je in poedervorm bij kv halen, ik had het in capsules van orthica. Veel sterkte, die borstontstekingen zijn echt vreselijk. Ik heb laatst corona gehad, nou, dat was echt een fractie van de horror van toen.[/quote]Ag jeetje zeg! Heeft de antibiotica dan niet geholpen? Ik ben gisteren weer naar de huisarts gegaan, ik trok het niet meer. Nu dan wel antibiotica gekregen en hoop echt dat in ieder geval die pijn wat minder wordt?. Merk nu nog niets, maar goed ik ben gisterenmiddag pas begonnen met antibiotica?
 
Terug
Bovenaan