help!!! borstvoeding gaat achteruit!!

klinkt allemaal heel bekent, 'k zelf ook 8 maanden bv gegeven, en daarbij ook 6 maanden gekolft, i.v.m werk. wat ik wel eens deed als de ene borst voor mijn gevoel niet genoeg melk aanmaakte was mijn dochter aan de ene borst laten drinken en de ander gelijktijdig afkolven(de borst die niet lekker ging). bij mij werkte dat erg goed, de twijfel was ook meteen weg bij mij, omdat de melk er dan in overvloed uit kwam en 3 uur later zaten ze gewoon weer vol. (kan dus ook niet te vaak, want dan heb je weer overproductie........ au) succes
 
Hoi betul,

Als je kolft kan het best zijn dat er een stuk minder uitkomt dan waneer je kindje drinkt.
Misschien kun je het proberen tewijl je je kindje bij je  hebt liggen de geur en geluiden van je kindje kunnen het kolven stimuleren, hoewel ik moet zeggen dat ik met kolven niet heel veel ervaring heb omdat ik thuis ben bij de kids..
Als je het echt niet meer weet dan bel toch eens met bv natuurlijk of met een lactatiedeskundige..

Succes,Groetjes Mary jane

Ps: probeer ook zoveel mogelijk te ontspannen een keer extra naar bed of een lekkere wandeling het is bij bv wel belangrijk, stress kan de bv ook verminderen..
 
Terug
Bovenaan