Ik vind toch dat er veel verandert na 4 maanden met de borstvoeding. Je kind is 'ineens' een stukje groter en wijzer en heeft meer interesse voor andere dingen. De borst is niet meer zo belangrijk, lijkt het. Bovendien lijkt mijn dochter sneller en effectiever te drinken, dus ze ligt maar 5 of 10 minuten aan. Ook voelen je borsten vaak 'slapper' omdat ze goed zijn ingesteld op je borstvoeding. Dat geeft je dan onterecht vaak het gevoel dat je niets meer hebt.
Die 4-maanden dip dat er echt weinig werd gedronken, meer werd gehuild enz enz. heeft hier toch wel 2 weken geduurd. Vanaf die tijd gaat het een stuk beter, en zowaar, Leah slaapt zelfs door 's nachts (soms!). Maar ik merk wel dat ze direct is afgeleid zodra broertje en zusjes in de buurt komen. Dat zal wel zo blijven.... Enne..... die stralende glimlach die je af en toe krijgt terwijl je bv geeft, geweldig!
Die 4-maanden dip dat er echt weinig werd gedronken, meer werd gehuild enz enz. heeft hier toch wel 2 weken geduurd. Vanaf die tijd gaat het een stuk beter, en zowaar, Leah slaapt zelfs door 's nachts (soms!). Maar ik merk wel dat ze direct is afgeleid zodra broertje en zusjes in de buurt komen. Dat zal wel zo blijven.... Enne..... die stralende glimlach die je af en toe krijgt terwijl je bv geeft, geweldig!