Help! Cadeaupakketje voor zwangere vriendin

<p>Hoi ladies,</p><p>Een goede vriendin van mij is nu zo'n 25weken zwanger. Ze woont aan de andere kant van het land dus we zien elkaar niet wekelijks.</p><p>Ik wil graag een verrassingspakketje samenstellen en dit via de post verzenden (dat soort dingen doen we wel vaker)</p><p>Maarrr nu mijn vraag: wat vinden zwangere vrouwen nou leuk en handig om te krijgen? Ik wil niet van die prulletjes geven waar ze niks aan heeft. En zowel dingen voor moeder en kind.</p><p>Wat zouden jullie leuk vinden om te krijgen? En wat moet ik absoluut niet geven?</p><p>Oja! Babykamer is al af en kleertjes/knuffeltjes heeft ze al genoeg</p><p>liefs! </p>

Misschien wat buikbalsem want haar buikje zou nu ook wel goed gaan groeien. En misschien zwitsal spulletjes en klein pakje luiers. En lekkere dingen voor de mama. Want wat ik heb gemerkt is dat ik veel spullen voor de baby kreeg en niet zoveel voor mezelf (niet dat dat heel erg is)

Bij Rituals heb je producten speciaal voor mamas to be, en ook heerlijk douche/badspul voor de bany. Zacht voor het huidje met een subtiel, niet te sterk geurtje. Zou ik heerlijk vinden om te krijgen! 
Ik weet niet of ze cravings heeft, anders zou je bijv een lekkere chocoladereep mee kunnen sturen? 

Ik vind dat iedere zwangere vrouw sowieso voldoende Tony Chocolonely verdiend ;-) 
Een leuk tijdschrift, van die kaarten die je bij alle ‘eerste momenten’ van je baby bij een te maken foto kunt leggen (ik kreeg ze in overvloed...), een boekje van Nijntje, iets van Rituals, een mooi dekentje voor in de wieg of wandelwagen, een koordje/doekje waar een speen aan vast kan, iets voor in de box? 
Maar misschien is ze ook al gewoon heel blij met een mooie kaart en kan dit alles bijv. ook een kraamcadeau-pakket dat je tzt persoonlijk komt bezorgen...

Ik heb een pakketje gemaakt met zwitsal, hydrofiele doek, speentje, billendoekjes en joggingbroekje (grijs). Buikcreme zit al in al die gratis pakketten hahaha. Maar doe wat je zelf leuk vindt, het gaat om het idee!

Leuk voorlees boek daar ben ik erg blij mee voor de kleine. Voor mezelf lekkere doucheschuim zodat ik lekker ruik. Heb de laatste tijd echt iets met luchtjes alles moet lekker ruiken. 

Leuk voorlees boek daar ben ik erg blij mee voor de kleine. Voor mezelf lekkere doucheschuim zodat ik lekker ruik. Heb de laatste tijd echt iets met luchtjes alles moet lekker ruiken. 

Mooie hydrofiele doeken, die gebruik je overal voor. Inderdaad lekker producten voor mama rituaal of weleda. Van bam bam heb je een gips afdruk setje voor handje of voetje. Mooi leeg fotoalbum.

Terug
Bovenaan