Hallo,
Wat leuk om elkaar af en toe pakketjes te sturen.. lijkt me leuk om zoiets te krijgen en uit te pakken..
Ik vond het leuk om boekjes te krijgen maar een bijtring, speenketting, speen, besteksetje, hydrofiele doeken, luiers (maat 2 of 3 zou ik doen, de meeste hebben 1 al liggen en dan zijn ze eruit gegroeid voor de luiers op zijn)...cd met kinderliedjes etc. zijn ook allemaal leuk en handig..
Wat ik ook super leuk vond wat we gekregen hebben was een houten naam treintje.. maar daar moet je de naam voor weten..
Ik gebruikte bij de bevalling en in mijn kraamweek veel lippenbalsem dat zou je mee kunnen sturen, iets om te doen in de laatste dagen, bijvoorbeeld puzzelboekje of tijdschrift ofzo (Je gaat op een gegeven moment zitten wachten).. boek een afspraak bij een pedicure bij haar in de buurt, teennagels knippen en plakken gaat heel moeilijk met zo'n dikke buik.. kan natuurlijk ook met een hand behandeling...haar favoriete make up als ze dat gebruikt of een crème.. cadeaubon zodat ze dat kan besteden als ze wat nodig heeft... invulboek (bijv. Baby's eerste jaar of kraambezoek boek)..leuke sloffen.. ze moet veel drinken, vooral als ze borstvoeding gaat geven dus een leuke beker/fles waaruit ze kan drinken (eventueel ook voor onderweg)..
Succes!