HELP: cadeautips gevraagd voor 2e verjaardag!

Hoi Debby,

Hier ook binnenkort een jarige! Van ons krijgt Isabelle het duplo poppenhuis . Van opa en oma een driewieler. Van de andere opa en oma de kassa van ficher price. En ik heb aan andere familieleden duplo en een pop gevraagd. Voor de rest laten wij ons ook gewoon verrassen, das ook leuk he!
Vanmiddag bij de bakker de taart besteld. Ik heb er al ZOOOOOOOOO zin in!! We gaan het huis natuurlijk mooi versieren.

Jullie ook alvast een fijne dag!
Groetjes Babybelle

Heb je haar weer met dat duplohuis...

Mette krijgt van ons een houten keukentje, van mijn ouders de duplo boerderij en voor de rest laten we ons verassen. Ik ben een lijstje aan het maken op www.gratisverlanglijstje.nl. Hier staan dingen op als kliederschort, vingerverf, klei, duplo enz. Ik vind het een makkelijk systeem want het wordt voor de visite ook steeds moeilijk om iets te bedenken.

gr.ing

Hoi..
Lastig he..
Wij hebben al een oudere dochter en een zoon..dus eigenlijk al van alles in huis..
Wat moeten we dan aan Lieve geven??
Wij gaan voor een stepje ws, en een 1,2,3 schommel, die in onze eigen tuin kan hangen..
En misschien een kleine picknick tafel voor buiten?
Verder gewoon geld, met een aardigheidje ofzo..haarspeldjes ed.
Of iets voor haar kamertje?
Kleertjes is ook leuk, maar ik zoek ze dan wel het liefste zelf uit..

Achja, het komt wel goed toch?
Het thema word ws Hello Kitty..is ze dol op..
Ik heb wel de uitnodigingen al in huis..haha.Maar weet iemand of er slingers of  id te verkrijgen zijn hiervan?
Ik hoor het dan graag..
Gr Rina

Hier krijgt Marissa van ons waarschijnlijk de duplo stads dierentuin. Daarvoor vragen we ook uitbreding. Dus wat we vragen:

duplo
little people
kadobonnen Bijenkorf
kadobonnen Intertoys

Kleertjes wil ik namelijk echt zelf uitzoeken. Daar ben ik heel kieskeurig in en vind het ook zonde van het geld van de mensen alsik het haar toch niet aan doe. Verder krijgt ze van ons nog een zandbak, glijbaan en schommelwip. Maar omdat ze pas in september jarig is krijgt ze dat al eerder anders heeft ze er deze zomer niets aan. Wij hebben trouwens een lijstje op www.lijstje.nl ook een aanrader. Werkte vorig jaar echt perfect. Heb toen op de uitnodiging gezet: kadotip: www.lijstje.nl

groetjes Linda

Hoi hoi, ik vind het ook zo ontzettend moeilijk wat we moeten vragen. Speelgoed heeft hij nog niet. Hij krijgt van ons een zandbak, en van mijn vader een trekker met aanhangwagen. Van andere opa en oma krijgt hij nieuwe schoentjes als hij die nodig heeft. Vind ik ook prima, hij heeft ze toch een x nodig haha!
Aan mijn zus heb ik speelgoed gevraagd voor in de zandbak. En voorderest laten we ons maar verassen denk ik.

Liefs Deb.

Rik krijgt voor zijn verjaardag een driewieler van mijn moeder. Nieuwe schoenen van mijn schoonmoeder. Van tantes en ooms een glijbaan en van ons de garage van Little People en hij krijgt zijn kamertje opgeknapt.

Dussssssssssssss.....

X Saskia
mv Rik 21 mnd

Terug
Bovenaan