HELP: cadeautips gevraagd voor 2e verjaardag!

van mijn ouders krijgt djess een grote meiden slaapkamer, van ons krijgt ze een hummer die je met een afstandbediening kan besturen (ook gelijk leuk voor de broertje staks) en voor de rest laten we ons verassen wel vraag ik ook geld wat dan op haar spaarrekenig gaat.

groetjes jessica

Van ons krijgt Lotte een driewieler (populair deze verjaardag zie ik) en van de opa's en oma's een zwemvestje voor op de boot en een tuinsetje.

Voor overige familie heb ik nog eigenlijk niks, ik vind het heel moeilijk deze keer. Ze heeft inderdaad alles al... Ik koop teveel zonder dat er een aanleiding voor is. Sinds kort gaan we dan ook naar de speel-o-theek, want ik kon nu al echt om in het speelgoed!

Fijne tip van gratisverlanglijstjes! Die ga ik gebruiken voor de kraamcadeau's van de baby!

Groetjes, Marisa

Hoi !

Jesse krijgt van ons een peuterbed en nog iets kleins (wij weten nog niet wat) en verder een fiets van oma, en glijbaan van andere oma

En op z'n lijstje staan een bob de bouwer puzzel, een trolleykoffer van Bob de Bouwer, een bouwplaat van Duplo, een fietshelm, kleding!
Meer weet ik ook niet!

Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan