Help! Cellulitis

Hallo allemaal,
Ik ben inmiddels al weer 21 weken zwanger en al 10 kilo aangekomen. Nog nooit heb ik last gehad van celluitis, maar het begint er nu toch op de lijken dat er in mn billen en bovenbenen putten ontstaan. Ik ben bang dat dit na de bevalling niet meer weg trekt. Zijn er vrouwen die hier misschien een super goeie creme of iets dergelijks op gevonden hebben??
Liefs
Daphne

He daphne,

Ik ben benieuwd of iemand komt met wat goede ideeen. Ik heb hier namelijk ook last van. Ben nu 26 weken zwanger en ik heb het ook op mn bovenbenen en billen. Ik ben begonnen met masseren elke avond. Met een massageapparaat. Weet niet of het helpt, maar dan doe ik in ieder geval IETS. Verder heb ik gehoord dat je veel water moet drinken. Ik ben heel slecht in drinken en al helemaal in water drinken. Dus dat gaat niet zo heel goed.

Dus iemand met ideeen...GRAAG!!!

Knufje

Ik lig hier beetje dubbel (sorry hiervoor)

Ik ben dikke 3 weken geleden bevallen en dat is wel het laatste waar je je zorgen om maakt dan, een paar putjes hihi

Ik ben 30 kilo aangekomen terwijl ik amper at, mijn buik zitten allemaal strepen op, incl bovenbenen, billen en onderrug, heb overal nog pijn van het vocht vasthouden, heb megaveel hechtingen die nog pijn doen en er niet uitzien..

Zullen we ruilen? ik zou dolgraag alleen wat putjes willen hebben namelijk :p

Uiteraard moet je dit bericht niet zo serieus nemen maar geloof me als je nu al met die putjes zit heb je nog een lange zit zo...die raak je voorlopig toch niet kwijt en word alleen maar erger. uiteraard is goed masseren altijd goed voor je bloedomsloop en werkt dus ook tegen vocht vasthouden, hiernaast kan je bv brandnetel thee drinken (dit zuivert en heeft hetzelfde effect als veel water zeg maar)

Helaas bestaan er geen wondercremes en kan ook niet zeggen dat het hierbij blijft (of je moet extreem veel geluk hebben) WAT IK WEL HOOP VOOR JE!

nog een hele fijne zwangerschap gewenst!

Ik geloof dat ik wel met Ponyville kan meepraten. Je kan heel veel geluk hebben (zoals mijn moeder) en er ongeschonden uitkomen, maar ook ik ben 3 weken geleden bevallen en met een liteken van 10 cm, een enorme bloeduitstorting en een hele bobbel van wild vlees maak je je daar niet zo druk meer om.

Volgens mij is er ook geen wondermiddel tegen cellulites op de markt, maar zoals al eerder is gezegt insmeren en maseren kan enegzinds helpen.

Hallo Ponyville en Maaikie ,
Wat vervelend dat jullie bevalling zo is gelopen en wat je er allemaal aan over hebt gehouden. Ik begrijp dat als je er zo bij ligt als Ponyville je je geen zorgen meer maakt over een paar putten! Gelukkig maak ik me er geen zorgen om , maar heb altijd een strak lichaam gehad en als je dan een paar putten ontdekt, vind elke vrouw dat denk ik vervelend als ze in de spiegel kijkt!
Gelukkig heb ik geen last van strepen en ik hoop dat dat zo blijft.
Veel geluk met jullie kindje en hopelijk komt het allemaal weer goed.
Daphne

Hallo

Tje waar maak je je druk om?? Als zelfs Paris Hilton er last van heeft dan kan je
er wel van uitgaan dat er geen een middeltje helpt. We zijn allemaal ook ooit strak
en gaaf geweest. Maar hoe ouder je wordt hoe lelijker je wordt. Dan krijg je ongetwijfeld
te maken met zwaartekracht. Ik spreek uit ervaring , voor de zwangerschap van mijn
dochter had ik echt een modellenfiguur, maatje 36/38 bij een lengte van 185.
Woog net aan 65 kilo en waaide weg bij windkracht 8. Maar daar kleven ook nadelen
aan hoor. Alle broeken zakken van je kont of je loopt met hoog water broeken.
Na de bevalling ben ik 0 kilo afgevallen dus heb nu maat 42/44. Maar de broeken
passen tenminste, das weer een voordeel. Dus meid waar maak je je druk om.
Met je jaren wordt je er echt niet mooier op hoor, of je moet alvast gaan sparen voor
de nodige cosmetische ingrepen bij doc. Schumacher.Sorry als ik je beledig maar
ik vind het nogal oppervlakkig hoor.

groetjes hopvrouw

Hoi hoi

Ben bij de 1e zwangerschap ruim 17 kilo bijgekomen, heb ook constant zalfjes gebruikt maar hielp niet.
Had striea op mijn buik, bovenbenen en zelfs op mijn armen terhoogte van de oksels.
Erg veel last van jeuk dat ik tot bloedens toe de huid heb opengekrabt.
Ben nu 2 jaar verder en opnieuw zwanger (18 wk) en doe er niks aan want hethelpt toch allemaal niet.
Ik heb het er graag voor over.

Groetjes tal

Wilde ook wel dat cellulitus het enige probleem was! Hoop dat het bij jou het enige probleem blijft, cellulitus kan weer weggaan, maar striae....!

Maar goed, wilde alleen even reageren omdat ik ergens heb gelezen dat het niet goed is anti-cellulitus creme's te gebruiken tijdens de zwangerschap.
Waarom, waar en of het klopt geen idee, maar ik dacht ik zeg het toch even!

Succes meiden!

Terug
Bovenaan