Help! Cellulitis

quote: hopvrouw reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-09-2007 20:21:18'));

Hallo

Tje waar maak je je druk om?? Als zelfs Paris Hilton er last van heeft dan kan je
er wel van uitgaan dat er geen een middeltje helpt. We zijn allemaal ook ooit strak
en gaaf geweest. Maar hoe ouder je wordt hoe lelijker je wordt. Dan krijg je ongetwijfeld
te maken met zwaartekracht. Ik spreek uit ervaring , voor de zwangerschap van mijn
dochter had ik echt een modellenfiguur, maatje 36/38 bij een lengte van 185.
Woog net aan 65 kilo en waaide weg bij windkracht 8. Maar daar kleven ook nadelen
aan hoor. Alle broeken zakken van je kont of je loopt met hoog water broeken.
Na de bevalling ben ik 0 kilo afgevallen dus heb nu maat 42/44. Maar de broeken
passen tenminste, das weer een voordeel. Dus meid waar maak je je druk om.
Met je jaren wordt je er echt niet mooier op hoor, of je moet alvast gaan sparen voor
de nodige cosmetische ingrepen bij doc. Schumacher.Sorry als ik je beledig maar
ik vind het nogal oppervlakkig hoor.

groetjes hopvrouw

erg herkenbaar tot 6 jaar geleden woog ik hetzelfde en ben evenlang als jij, moest altijd speciale "lange" broeken kopen was echt irritant, blauwe knieen van het op elkaar liggen met slapen, okay nu heb ik maat 46-48 en wil wel weer terug naar een maatje 40-42-44 maar dunner als dat zou ik geeneens meer WILLEN worden.

Ik krijg altijd nog commentaar (voordat ik zwanger werd) goh ben jij dat skelet van vroeger? wat zie je er NU goed uit, kortom mensen vinden hele dunne mensen geeneens mooi, wat een mens echt maakt zijn juist de dingen waar je aan kan zien dat er "geleefd" word een beetje striae, wat putjes e.d.

Ik had meer sjans en lovers in mijn 40-42 tijd als in heel mijn modellentijd figuur vond ik wel frappant!

Ik snap wel even de omschakeling die is even moeilijk maar als je er een beetje bij neerlegd (zeg niet dat je nu kilo's chocolade naar binnen moet gaan werken om maatje 50 te krijgen bij wijze van spreken haha) maar een beetje erbij neerleggen en je lichaam respecteren (je maakt immers een wonder in je buik!) helpt enorm en zal je lekkerder laten voelen!

hoi ponnyville

ff een reactie teruggeven hoor. ik heb er ook weinig moeite mee dat ik wat dikker
ben geworden hoor! wel grappig dat je nu meer sjans heb dan in je modellenfiguurtijdperk
dat heb ik nou weer net niet, dat is een beetje gelijk gebleven. het modellenhoofd
ontbreekt namelijk hahahaha. maar maakt mij niet uit hoor, ze moeten me nemen
zoals ik ben!! dat betekend dus met een voller figuur, melkboerenhondenhaar en een
onregelmatig gebit. en nog meer, maar wat maakt het uit ik ben toch al getrouwd. hihihi
dus ik verwacht er nu nog wat kilootjes erbij en schuif me aan bij de vollere vrouwenclub.
lijkt me erg gezellig, niet dat gejank over 2 kilo te "zwaar"zijn.

groetjes hopvrouw

hoi daphne,

hier een positief bericht.

voor de zwangerschap woog ik 54 kilo met een lengte van 1.72
Tijdens de zwangerschap   ben ik 14 kilo aangekomen en daar zat ik op dat moment en na de bevalling echt niet mee.
een week na de bevalling was ik al 12 kilo kwijt.
Nu 3.5 maand na de bevalling weeg ik 56 kilo en kan al mijn oude kleding weer aan, zelfs mijn allerkleinste broeken en nu ben ik hier ontzettend blij mee.
Ik heb al die tijd niet gesport, gelijnd maar wel lekker alles gegeten.
zo kan het dus ook.

groetjes ilonka

Fijn te lezen dat er ook vrouwen zijn die WEL hun oude figuur weer terug hebben gekegen. Ik weet nu al dat ik na de bevalling wel gewoon weer mn oude gewicht wil bereiken en er goed uit wil zien, of ik nou wel of niet getrouwd ben... Ik denk dat mn man het ook wel kan waarderen als ik mezelf blijf verzorgen.

Terug
Bovenaan