Help dr browns fles lekt

<p>Vandaag dr browns fles aangeschaft, wat een ingewikkeld ding! Ik had de gebruiksaanwijzing gelezen en gwn opgevolgd, hij lekt enorm! Is ie nou gewoon stuk? Ik had al gelezen op de site van dr brown wat je moet controleren maar daar licht t allemaal niet aan. Iemand die mij kan helpen? </p><p> </p><p>Alvast bedankt</p>

Irritant he.... heb er ook altijd last van.
na contact met klantenservice blijkt dat dat je de ring en de ventiel onderdelen niet in heet water moet houden, alleen handwarm sopje.

als je de klantenservice mailt met je klacht dan krijg je gratis nieuwe spullen. 

Ook ik heb dat probleem. Ik had ze inderdaad te heet gedaan... maar nu nog ik duw vaak het ventiel te hard waardoor deze buigt en dan lekt die. Bij mij hielp wel als ik hem daarna ietsjes los deed draaien. 
T je fijn om te weten ik heb toen nieuwe ventiele gekocht had ik ze beter kunnen mailen hihi. 

Zelf heb ik die flessen niet, maar wel meerdere mensen in mijn omgeving die dit hadden. Een heeft daarna de glazen fles gekocht en toen was het opgelost (en idd via klantenservice nieuwe binnendelen gekregen). De ander heeft na de tweede keer dat ze kapot gingen avent flessen gekocht.
Succes met de flessen

Ff stomme vraag,ik heb ook dr brown gekocht. En 1 fles in de magnetron sterilisator gestopt. Ook dus de binnen onderdelen..... Maar dan gaat hij lekken?
Heb hem nog niet getest, baby is er nog niet.

Jep ik deed dat wel altijd. Maar goed daardoor gaan ze lekken.
dit zegt de site:
Het ventielsysteem van de Dr. Brown’s flessen is gemaakt van zacht en dus kwetsbaar materiaal. Door veelvuldig steriliseren kan het ventielsysteem vervormen of de stevigheid verliezen

Hmm, wij gebruiken altijd brown flessen. Ook bij ons tweede kindje (nu 6 maanden). Bij ons gaan de volledige flessen in de sterilisotar, vaatwasser en worden onder heet water schoon gemaakt. Wij hebben helemaal geen last van lekkende flessen. Alleen wanneer dat ontluchtingsding er niet goed op zit maar dat is bijna nooit. 
Lijkt mij meer een fabricage fout zodra je dit al hebt bij de aanschaf...

Terug
Bovenaan