Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hier ook dr brown flessen. Hier gaan alle onderdelen ook mee in de magnetron steralisator. Hier heeft hij maar 1 keer gelekt, en dat was mijn eigen schuld omdat ik hem niet goed dichtgedraaid had. Heb ook meerdere flessen en met allemaal geen probleem gehad. En zijn de nieuwe flessen
Hier ook dr brown flessen. Hier gaan alle onderdelen ook mee in de magnetron steralisator. Hier heeft hij maar 1 keer gelekt, en dat was mijn eigen schuld omdat ik hem niet goed dichtgedraaid had. Heb ook meerdere flessen en met allemaal geen probleem gehad. En zijn de nieuwe flessen
Bij ons lekt het fles alleen zonder het groene ventiel. Met pap lekt het niet zonder het ventiel, me zoon is al 14 maanden dus het ventiel heeft hij niet meer nodig voor krampjes en so maar je bent verplicht om toch het ventiel te gebruiken anders blijft het maar lekken. Vind het wel raar dat je het niet afzondelijk van elkaar kan gebruiken.
Sinds ik de dr brown fles gewoon met een vork roer is er niks meer aan de hand! Wanneer ik de fles had geschud lekte hij ook enorm! Verder geen problemen met de fles terwijl ik deze iedere dag uitkook!
Sinds ik de dr brown fles gewoon met een vork roer is er niks meer aan de hand! Wanneer ik de fles had geschud lekte hij ook enorm! Verder geen problemen met de fles terwijl ik deze iedere dag uitkook!
Wij hebben de Dr Browns fles al regelmatig uitgekookt maar hij heeft nog nooit gelekt, zelfs niet toen we het ventiel een keer vergeten waren.
We hebben wel de brede variant en roeren ook altijd met een vork en schudden niet, geen idee of dat nog wat uitmaakt.