<p>Hallo allemaal,</p><p>Mijn eerste keer hier, maar zit ook echt een beetje met mijn handen in het haar!</p><p>we hebben een hele slechte slaapster zowel overdag als in de nacht.. in 7 maanden tijd heeft ze ook maar 3x doorgeslapen.</p><p>Het begint al met het in slaap komen, dit duurt uuuuureeen als ik er niet bij blijf. we doen een schone luier, slaapzakje aan, gordijntjes dicht, liedje zingen en dan naar bed. Zodra ik wegloop is het huilenhuilenhuilen ( en dat houd niet op) we hebben de 10min regel al toegepast een week lang zonder succes!! zowel overdag als in de nacht! eigenlijk hebben we bijnq alles al wel geprobeerd... </p><p>Nu is het zo dat ik haar overdag in slaap "zing" en dan slaapt ze max 45 min per keer! </p><p>als je naast haar ga liggen is ze met 5 min vertrokken en soms voor wel 2 uur.. maar na 7 maanden vind ik het ook wel fijn om eens eventjes tijd voor mezelf te hebben</p><p>snachts komt ze om de 45 min.. nu hebben we haar in een cosleeper maar ook dit heeft geen effect.. soms word ze zo overstuur uit het niets wakker.. en is ze ontroostbaar!</p><p>wat me wel opvalt is dat ze als ze wakker word gelijk omdraait.. of wil omdraaien en dan gelijk gaat huilen.</p><p>ze is verder ontzettend vrolijk en lekker druk! huilt dus eigenlijk nooit alleen bij het wakker worden of weglopen uit haar kamer! eet en drinkt super goed. wel krijgt ze HA2 voeding ivm allergien. </p><p>Iemand een gouden tip?? i need it! </p>